Jeg driver også og planlegger barnebesøk til neste helg. Her er det største problemet HVEM vi skal be. Guttene på 5 og 6 år er greit, der må vi be alle på avdelingen fordi han vil be såpass mange at de tre-fire utenom må få komme likevel. Men skal han be jentene? Han ble bedt til samtlige jevngamle jenter når de feiret sin bursdag i fjor, men folk har tross alt forskjellige forutsetninger både økonomisk og plassmessig, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få plass til tjue unger inne hos meg jeg ... men siden han ble bedt er det kanskje dumt å ikke be igjen?
Tror vi har bestemt oss for bare guttene, og da blir de 13 med bursdagsbarnet. Jeg tror vi skal gå for en av bursdagsfestideene på frukt.no. Der er det forslag og sjablonger til borddekking, invitasjon, mat, snacks og både inne og uteleker
I fjor hadde vi stor suksess med skattejakt, for øvrig. Vi pakket inn en liten pappeske i gull-bokbind og hadde sjokoladepenger i, som vi gjemte godt, og så laget vi ledetråder. Tegnet for eksempel en tv, og la et bilde av en seng ved tven, og så videre.
Og er det greit å IKKE servere brus i barnebursdag? (J. drikker ikke brus selv, og hvorfor skal vi ha brus når han ikke alltid får saft i andres bursdager?

) Og ei heller noen godtepose? Jeg har ganske sterke meninger om det selv, men jeg er jo litt redd for at disse som er SÅ vant til å få sånt kommer til å kommentere det ...