Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2008, 10:49   #1
Supermedlem
 
linkn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.
Bilder av 6 åringene våre

jeg vil gjerne se bilder jeg jenter.....

Her er gojenta mi. Hun er født 6 uker for tidlig veide 1645g og var 38 cm lang.
Nå veier hun 20 kilo og er 120 cm lang ca. frisk og fin jente

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Klem Linkn

Sist endret av linkn; 14-04-2008 kl 19:57.
linkn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2008, 23:21   #2
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,673
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Ser ikke noe bilde jeg.
__________________
Uhøflighet hos barn er etter hvert blitt tegn på karakter.
Thit Jensen


Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 00:39   #3
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,909
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Ikke jeg heller.
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2008, 20:53   #4
Seniormedlem
 
Princess sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,391
MP Rating: 0% (0)
Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Så bare et kryss jeg..
__________________
Princess & barna
Princess er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2008, 11:35   #5
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Jeg ser ikke jenta di, men her kommer guttene mine i allefall.

Matheus er ca 120 cm og 20 kilo. Da han ble født var han 3970 gram og 52 cm. Nå er han storebror til Sokrates og så glad i broren sin.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg gutta.JPG (40.8 KB, 10 visninger)
__________________
Mamma til Matheus (08.02.2002) og Sokrates (12.09.2007)
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2008, 19:57   #6
Supermedlem
 
linkn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Sånn der fikk jeg inn bilde i riktig tråd...
__________________
Klem Linkn
linkn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2008, 01:01   #7
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,003
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Min Nicholas , for anledningen i rollen som Emil en meeeeget passende rolle spillopper tatt i betraktning.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nic blir 6 i juni, er ca 111 cm høy og 20 kg tung
__________________
minerva er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-05-2008, 16:54   #8
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Nå er ikke Storebror fylt 6 år enda da.. men drister meg til å legge ut ett bilde alikevel jeg..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det ble tatt på tirsdag.
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-05-2008, 17:46   #9
Veteranmedlem
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,330
MP Rating: 0% (0)
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Elmer blir ikke seks år før i slutten av oktober, men her er bilder
uansett - de er tatt i dag
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Elmer rosaruss.jpg (36.0 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg Elmer2.jpg (54.3 KB, 12 visninger)
__________________
Embriksmamma, fire barn & en liten fosterdatter

Embriksmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-05-2008, 17:48   #10
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bilder av 6 åringene våre

Ser ikke bilder av Elmer jeg. :nei:
__________________
Mamma til Matheus (08.02.2002) og Sokrates (12.09.2007)
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:43.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com