Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-10-2007, 10:11   #1
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,173
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Halloween

Jeg spekulerer:

Skal 5-åringene ut og gå i nabolaget på Halloween?
Eller skal de holde seg hjemme, og eventuelt heller være med å dele ut snop til de som banker på..?

Med andre ord: har dere kjøpt inn kostymer, og planlagt at de skal være med ut og gå?
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 11:03   #2
Veteranmedlem
 
sofia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3,254
MP Rating: 0% (0)
sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.
Sv: Halloween

Ingen av delene. Jeg syns hun er for lita til å gå alene, og jeg er ikke interessert i å gå husimellom i nabolaget og tigge godteri. Hele Halloween syns jeg er noe tull, kun for handelsstanden, som så mange andre ting fra USA.
Vi drar ut etter jobb den dagen, spiser middag på Ikea, lar ungene leke litt der, handler litt, spiser så kveldsmat på Egon og kommer hjem når det verste maset har gitt seg på dørene her. På den måten får ungene kose seg litt likevel sammen med oss voksne, vi kan gå til dekket bord og bare slappe av en kveld.
__________________
Poden '97
Vesla '02
Mini '05

Liten matboksblogg
Lite på NM - send heller PM
sofia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 12:11   #3
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,173
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Halloween

Jeg skjønner deg godt, stikke av fra det værste maset! Det skal jeg jammen vurdere, siden jeg også ønsker å boikotte denne godteri-utdelingen. Vi får se.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 12:19   #4
Supermedlem
 
November sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 704
MP Rating: 0% (0)
November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.
Sv: Halloween

Jeg synes egentlig ikke noe om det, men det er jo ikke så lett å komme unna det...

I fjor kom alle nabobarna på døra og i år har storesøster oppdaget det. Hun spør stadig når hun skal gå på dørene å få godteri... Vi har ikke snakket om det, men det er jo om det på barne TV osv.

Hun skal kle seg ut som prinsesse og jeg antar at lillebror også må være med - og med på lasset må nok jeg også. Jeg sender de ikke ut alene, nei. Jeg får heller stå i bakgrunnen.

Egentlig tror jeg det blir slik: Jeg vil ikke gå bort til dørene, lillebror vil være med meg og storesøster vil ikke gå alene - så da går vi vel hjem igjen da, tenker jeg.
__________________
November, på 6 år, på 3 1/2 år og (14.11.08)
November er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 12:38   #5
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,530
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halloween

Ikke noe tema foreløpig i vårt hus, for største tulla vår har bursdag den dagen. Så da vil hun mye heller være hjemme å få ha barneselskap. Ikke er det noe halloween preg på den festen heller.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 12:51   #6
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halloween

Sitat:
Opprinnelig postet av sofia
Ingen av delene. Jeg syns hun er for lita til å gå alene, og jeg er ikke interessert i å gå husimellom i nabolaget og tigge godteri. Hele Halloween syns jeg er noe tull, kun for handelsstanden, som så mange andre ting fra USA.
Signerer denne jeg
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 22:03   #7
Seniormedlem
 
Lindamor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 2,232
MP Rating: 0% (0)
Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.Lindamor har en strålende fremtid.
Sv: Halloween

Minstemor har gått sammen storesøsknene flere ganger. Dette blir vel 3 året hun skal gå ute på Halloween. Hun gleder seg stort og har nedtelling Kunne ikke falt meg inn å ta fra henne denne gleden.
__________________
Hilsen Lindamor
gutt nov 98,
jente aug 00 og jente nov 02
Lindamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2007, 23:39   #8
Supermedlem
 
bubba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 529
MP Rating: 0% (0)
bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.
Sv: Halloween

Sitat:
Opprinnelig postet av sofia
Ingen av delene. Jeg syns hun er for lita til å gå alene, og jeg er ikke interessert i å gå husimellom i nabolaget og tigge godteri. Hele Halloween syns jeg er noe tull, kun for handelsstanden, som så mange andre ting fra USA.
Vi drar ut etter jobb den dagen, spiser middag på Ikea, lar ungene leke litt der, handler litt, spiser så kveldsmat på Egon og kommer hjem når det verste maset har gitt seg på dørene her. På den måten får ungene kose seg litt likevel sammen med oss voksne, vi kan gå til dekket bord og bare slappe av en kveld.
Signerer denne. Meeen problemet er at han allerede maser om når vi skal feire og hva han skal kle seg ut som (jeg synes ikke det er søtt med en fem åring utkledd som "mannen med ljåen". Halloween var ikke del av mitt vokabular som 5 åring, men min vet utmerket godt hva det er for noe. Vi skal uansett prøve å lure oss (les: han) unna.
__________________
NOTE TO SELF KNIIIIIIIP 20 OM DAGEN ER NOK
bubba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2007, 19:00   #9
Medlem
 
Jentungen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.Jentungen er et navn alle kjenner.
Sv: Halloween

Jeg er heller ikke veldig begeistra for Haloween, men har vel innsett at dette er veldig spennende for ungene.
Snuppa her skal få feire for første gang men siden jeg ikke e r noe serlig for å springe rundt å tigge skal jeg og 2 venniner med barn ha en smmenkomst her, så blir d en tur i nabolaget til de vi kjenner som bestemor og bestefar,oldefar og et par 3 veninner av min mamma .
Håper dette blir en grei feiring for ungene. Snuppa gleder seg veldig eo er veldig stolt av en ganske fin og lankt i fra skremmende heksekjole kjøpt på nille
Jentungen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2007, 01:09   #10
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 729
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Halloween

Sitat:
Opprinnelig postet av sofia
Ingen av delene. Jeg syns hun er for lita til å gå alene, og jeg er ikke interessert i å gå husimellom i nabolaget og tigge godteri. Hele Halloween syns jeg er noe tull, kun for handelsstanden, som så mange andre ting fra USA.
Signerer!!! VELDIG enig i det siste! Vil få avskaffa hele halloween-tullet og gjeninnført julebukker! Skal i hvert fall jobbe iherdig for at ingen av mine begynner med halloween-tigging!

Nå skal tifeldigvis ikke jeg være hjemme akkurat denne kvelden, men hadde jeg vært det, skulle vi jammen rømt huset sammen! Tror antagelig ikke gidder det, aleine med to unger, så han passer kanskje på å ha noen Smørbukk liggende for å stagge masete nabounger...
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com