Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-12-2007, 13:55   #1
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,673
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
:p Juleaften og gosjeungen min ;)

Min 5 1/2 åring var så rolig på juleaften
Ikke masse masing på når han fikk åpne pakkene og slik...
Han koste seg med maten, og desserten.
Når han begynte åpne derimot, da ble han overgira men han gikk ikke helt bananas, fikk han nedpå bakken igjen
Syns han fikk så mye fint, koste seg masse med å kikke på alt han fikk.

Morsomst var det når han fikk siste pakka, som var fra bestemor.
Det var en stoooor Mack lastebil fra Cars.
Han hylte og ropte høyt "jaaaaaaaaaa jeg fikk den jeg ønska meg aller mest jaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaa hvordan hadde du så mye penger bestemor" (han viste den var dyr siden han har spurt om å få den mange ganger)
Så pusta han så vidt før han nesten begynte gråte og sa "hvordan skal jeg få takka deg bestemor"... så kasta han seg i armene hennes.

syns han var såååå søt jeg da.
__________________
Uhøflighet hos barn er etter hvert blitt tegn på karakter.
Thit Jensen


Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2007, 22:44   #2
Æresmedlem
 
FlyAway sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,513
MP Rating: 0% (0)
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Juleaften og gosjeungen min ;)

Hehe, synes jeg ser han Koselig sagt da!
__________________
FlyAway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2007, 19:33   #3
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,173
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Juleaften og gosjeungen min ;)

Åh, det var hyggelig å lese om en som ble takknemlig for gaven han fikk..!! Men det var nok min 5-åring også, som fikk opptil flere gaver han hadde ønsket seg.
Gutten vår sto på som bare det på julaften, hentet pakker, og ryddet papir rett i sekken etterpå. Kjempeinnsats. To timers hektisk jobbing.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 23:50   #4
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 729
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Juleaften og gosjeungen min ;)

Sitat:
Opprinnelig postet av Lutten Vis post
Morsomst var det når han fikk siste pakka, som var fra bestemor.
Det var en stoooor Mack lastebil fra Cars.
Han hylte og ropte høyt "jaaaaaaaaaa jeg fikk den jeg ønska meg aller mest jaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaa hvordan hadde du så mye penger bestemor" (han viste den var dyr siden han har spurt om å få den mange ganger)
Så pusta han så vidt før han nesten begynte gråte og sa "hvordan skal jeg få takka deg bestemor"... så kasta han seg i armene hennes.

syns han var såååå søt jeg da.
Blir nesten litt når jeg forsøker å se ham for meg, jeg også... Når ungene blir så oppriktig glade for det de får, da er det moro å gi!

Gjermund var litt mer masete i løpet av dagen, men han var også veldig fornøyd med det han fant under treet. Han fikk sjøl plukke ut hvilken gave han ville starte med, og det var (tilfeldig vis!?) en av de aller største, som var heisekran. Den har han ønska seg leeeenge. Gleden var stor og den skulle selvfølgelig monteres og prøves med en gang. Dessverre funka den ikke som den skulle - men hva kan man vente når man kjøper forholdsvis billige leker... Men poenget med historien var at for hver gave han åpna - kanskje med unntak av de det var fleecetøy eller ullsokker i - hoppa og dansa han og ropte "Det var jo akkurat det jeg ønska meg!!!"
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com