Jeg er Surremor, er 27år og har en herlig gutt som ble 5 år i november. Og han skal bli storebror i mars en gang

Han gleder seg veldig til å bli storebror da, så det skal bli spennende med en liten en til i huset. Og hvordan det blir for han når han har hatt bare oss i 5 år. Men jeg er sikker på at det går bra også

Han går bare å venter på at babyen skal komme ut, og syns det er så morro å kjenne sparkene og kose med magen.
Han er ellers en kjempe god gutt som er litt trassig for tiden

Blir fort sint om han ikke får viljen sin, og da er vi dumme og så sier han at han skal flytte, men det går som regel fort over. Han går siste året i barnehagen, og er jo så stolt over å være en av de største barna. Han har fått seg en del venner i barnehagen, men jenter er visst bare dumme for tiden syns han. Bortsett fra ei i barnehagen som han syns er litt søt innimellom.

Så er det spørsmål perioden da. Han spør jo om alt, og hvorfor nesten av alle ting vi går forbi.

Ikke alt som er like lett å finne svar på. Hvorfor damen på tv gjør sånn og sånn. Han er også ganske mørkeredd så lyset må være på når han skal sove om natta. Og redd for småkryp. Ellers er han ganske så uredd når det kommer til andre ting som å utforske klarting og fall osv.
Blir spennende med en liten en til da.

Er 5 år siden sist, så mye en har glemt merker jeg, spesielt når det kommer til hvor tungt svangerskap kan være til tider. Minns liksom at at var helt topp med gullgutten jeg og aldri noen plager, men var nok det da og ja

Skjønner det når jeg leser svangerskapsboken jeg skrev i sist.
Ojsann, denne ble litt lang

Litt skravlesyk idag, og kjeder meg litt..