Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-07-2007, 13:49   #1
Seniormedlem
 
Mette-marit sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 2,614
MP Rating: 0% (0)
Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.
Exclamation Oktober mammaer!

Er det noen igjen her?

Kom til å tenke på all den hjelpen og støtten jeg fikk da jeg fødte min lille.. Han gråt masse og vi spekulerte og sånt i mange måneder her inne..

Brått fikk han diagnosen reflux som flere hadde gjettet på.. Jeg het noe annet på den tiden.. Men det var mye syting fra meg, og mye støtte å få.

Det var virkelig godt å ha dere her den gangen.. Håper det har gått bra med dere alle og at alle har fått friske barn.. Hos oss endte det med at sønnen min egentlig feilte noe annet. Han fikk infantil autisme diagnose forrige uke, det hadde vi vel aldri tippa på den gangen, selv om vi var innom mye. Alt det vi har vært igjennom og alt det jeg ikke har gitt meg på, kommer av at jeg har luftet det her og fått bekreftet at ting ikke skal være slik. Hadde jeg ikke vært her, så hadde vi enda ikke fått hjelp..

Så tusen takk for alt sammen
Mette-marit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2007, 10:15   #2
T&M
Veteranmedlem
 
T&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,920
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Sv: Oktober mammaer!

Godt dere endelig veit hva som er galt da, men hva går dette ut på da, har ikke en anelse jeg derfor jeg spør

Jeg kan vel igrunn bare si tusen takk jeg også, dere var gode å ha den gang

Og håper det går bra med dere alle
__________________
M OKTOBER 2002
T SEPTEMBER 2008
T&M er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2007, 22:40   #3
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,530
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oktober mammaer!

Jeg husker deg og sønnen din godt. Det er ille at en må stå på sånn selv for å få en ordentlig utredning. Håper det går bra med dere.

Selv kan jeg bare signere det med at som førstegangsmor så var NM og oktoberklubben beste redningen i hele verden en stund for oss.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2007, 00:46   #4
Seniormedlem
 
Mette-marit sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 2,614
MP Rating: 0% (0)
Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oktober mammaer!

Det er godt vi er husket...

Infantil autisme betyr at sønnen min tenker på andre måter enn andre barn, han er faktisk veldig sosial og har glimt i øyet, men forstår ikke samspill reglene.. Han er mye i sin egen verden og forstår kun det abstrakte; han klarer ikke å forstå hva andre tenker, føler, og mener.

I tillegg henger han etter motorisk, både fin og grov. i tillegg har han alvorlig spisevegring som tilleggsdiagnose, noe som autister gjerne har..

Ja litt vanskelig forklaring men...
Mette-marit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com