Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-01-2008, 15:23   #1
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,673
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Skolestart og noen tanker...

Det er rart hvor fort tida går, jeg syns ikke det er så lenge siden jeg fulgte poden til barnehagen for aller første gangl.
Det føles ikke så lenge siden han stabbet sine første skritt og bablet sine første ord.

Om et halvt år skal vi ute å kjøpe skolesekk, penal, skoleklær.
Jeg skal følge han på SFO for aller første gang.
Jeg syns det er så rart at han har blitt så stor, og forstår ikke helt hvordan han skal klare alt sammen... påkledning, spise fort nok så han får med seg friminutt, sitte stille ved en pult, tørke seg bak...
Men så tenker jeg litt etter, og han kan jo alt kle på seg selv, han er flink til å spise relativt kjapt, han sitter stille i samlingsstund i barnehagen og han øver som en helt på å tørke seg bak.

Så han er nok klar for skolestart han, verre er det med mammaen...
__________________
Uhøflighet hos barn er etter hvert blitt tegn på karakter.
Thit Jensen


Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2008, 15:34   #2
Supermedlem
 
heldiggrisen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Solbergelva
Meldinger: 885
MP Rating: 0% (0)
heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.
Sv: Skolestart og noen tanker...

Sånn er det her og...
__________________
Mamma`n til

02 05 06

heldiggrisen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2008, 18:56   #3
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,257
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skolestart og noen tanker...

Huff ja ... Det skal bli rart å sende ham av gårde. Blir liksom mye mer "ut i den store skumle verden" på skolen enn i barnehagen. Færre voksne, flere barn, STORE barn

J. har lært seg å lese og synes egentlig GODT han kan få begynne rett i andre klasse
__________________
Bolette og skolegutten (2002)


Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2008, 21:11   #4
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skolestart og noen tanker...

Så har vi det her også. Heldigvis har vi fått en baby i høst, så vi har ennå en liten. Det blir nok enda verre når lillebror skal på skolen.
__________________
Mamma til Matheus (08.02.2002) og Sokrates (12.09.2007)
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2008, 11:15   #5
VIP-Medlem
 
~Froggie~ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,496
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skolestart og noen tanker...

Ja, tiden har gått veldig fort. Fikk papirer fra barnehagen i går (datteren til samboeren min tok de med hjem fra skolen).
Jeg tror nok min jente klarer å sitte rolig ved pulten, men det å spise fort nok, tror jeg blir en annen sak. Og å tørke seg bak har vi øvd på, men hun gidder veldig sjeldent. Må stramme litt inn på det nå. Hun klarer det jo fint de gangene hun har gjort det, når jeg har kontrolltørket bak etter hun er ferdig.

Det blir spennende og jeg håper håper håper at hun vil trives på skolen og få MANGE venner. Uff, så stor hun har blitt.
__________________

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com