Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-01-2008, 17:36   #1
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,395
MP Rating: 0% (0)
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.
Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Sist uke var vi på møte om skolestart for 2002 ungene her. Knerten gleder seg utrolig mye til å begynne og spør mye om hva han skal lære der

Hvordan er det med dere andre? Har dere vært på møter?

Her blir det forøvrig 14 jenter og 28 gutter
__________________
Everio er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2008, 21:44   #2
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,253
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Ja, det er rart å tenke på

Her blir de 13 gutter og 5 jenter, og vi har vært på innskriving. I tillegg har noen fedre dradd i gang trening en gang i uken for de nye skolebarna, så barna og vi voksne treffes der og får bli litt kjent. Veldig kjekt!

Blir kjempespennende, tror nesten mamma er mer spent enn sønn
__________________
Bolette og skolegutten (2002)


Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2008, 23:27   #3
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,673
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Venter fortsatt på svar om hvilken skole han skal på, men jeg vet at barnehagen kjører samarbeid med 2 av skolene.
Det er de to skolene 99 prosent av barna i barnehagen skal på, den ene har vi søkt på.

Ellers tror jeg ikke det er hverken møter, førskole eller noe her.

Den skolen jeg håper han starter på tror jeg pr i dag har ca 50 2002 barn i skolekretsen. Alle skolene får mange 6 åringer til høsten her, så 2001/2002 var nok et godt år i senga her
__________________
Uhøflighet hos barn er etter hvert blitt tegn på karakter.
Thit Jensen


Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 20:12   #4
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Huff ja... jeg gruer meg som en hund.

Vi skal på innskrivning 6 februar, klart -02 modellen her i huset stor-gleder seg mens foreldrene kvier seg med tanke på alle "problemene" som har dukket opp undervegs i førskolegruppen.
Hvem de får som lærere, hvordan klassen er delt opp osv får vi ikke vite før tett opp i skolestart...og det er litt ekkelt når vi absolutt burde hatt overføringsmøte og startet samarbeidet alt nå for å få gutten godt over i 1 kl uten alt for store problemer.

GRUER meg...og ÆSJ.. nemlig!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 20:29   #5
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,395
MP Rating: 0% (0)
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Lil@ Vis post
Huff ja... jeg gruer meg som en hund.

Vi skal på innskrivning 6 februar, klart -02 modellen her i huset stor-gleder seg mens foreldrene kvier seg med tanke på alle "problemene" som har dukket opp undervegs i førskolegruppen.
Hvem de får som lærere, hvordan klassen er delt opp osv får vi ikke vite før tett opp i skolestart...og det er litt ekkelt når vi absolutt burde hatt overføringsmøte og startet samarbeidet alt nå for å få gutten godt over i 1 kl uten alt for store problemer.

GRUER meg...og ÆSJ.. nemlig!


Her har vi fått beskjed om å ta opp med barnehagen om vi har noen tanker ang. hvilken klasse vår håpefulle skal gå i. De to barnehagene her skal så ha møte med skolen og sammen sette opp de tre klassene slik at dynamikken blir best mulig. Kan det være at deres skole også sammarbeider med barnehagen?
__________________
Everio er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 22:10   #6
Seniormedlem
 
siljemor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Søstermor er innskrevet på skolen, og vi hat søkt om full sfoplass. På skolen er det 68 2002 barn som er innmeldt. Det betyr tre klasser. Er spent på lærerne, hvem søstermor får og hvem hun kommer i kl med. Hun kommer nok i kl med bhgveninnen sin, det vet jeg.

Jeg jobber selv på skolen og sfo, så jeg synes det blir veldig spennende.
__________________
Siljemor & lillebror født des. 05 og storebror 97 & søstermor 02
siljemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2008, 11:21   #7
VIP-Medlem
 
~Froggie~ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,496
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Aner ikke hvor mange de blir i klassen, men jeg vet at 1. klasse blir delt inn i 3 eller 4 klasser.
Får vel mer info etterhvert. De sa at det skulle være en sånn besøksdag før sommerferien.
Storesøster gleder seg enormt til å begynne på skolen også går jo unga til samboeren min også på den skolen, så det er jo litt trygt.
__________________

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2008, 22:37   #8
Veteranmedlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,530
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Vi har bare levert papirer på helsestasjonen om skoleønsker. I området vårt er det bare en hovedskole, og så lenge vi ikke har andre ønsker så skal hun komme inn på den. Blir veldig rart å få ei som begynner på skolen. Hun gleder seg veldig. Vi hører vel noe mere snart håper jeg. Jeg er glad for at det er nesten 1/2 år igjen. Føler ikke hun er helt skoleklar ennå.
__________________
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2008, 01:00   #9
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 729
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

De begynner IKKE på skolen snart, nei! I hvert fall ikke Gjermund! Det nekter jeg for inntil det motsatte er bevist! Han er min lille klump, verdens fineste gutt, og er slett ikke stor nok til å begynne på skolen!! Så det så!!



Jo da, nå går tida fort fram til skolestart, og det skal nok gå så bra! Gjermund er mest opptatt av at vi skal være med ham første skoledag, for han har jo aldri vært der før, og kan jo ikke gå aleine! Ellers har vi ikke hørt noe fra skolen enda, men vi har ikke valgt noen annen enn nærmiljøskolen. Antar at det blir to klasser i litt ulik størrelse, pga at den ene er tilrettelagt for hørselshemmede. Han kjenner allerede mange av de han sannsynsligvis kommer til å gå sammen med, for de er så mange som 10 eller 11 2002-barn i hans barnehage.
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2008, 22:37   #10
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenk, nå begynner de på skolen snart!!

Vi er veldig spente. Skolen er ikke ferdig bygget ennå og vi har ikke vært på møte. Vi vet om tre andre førsteklassinger som skal gå på samme skole, men hvor mange det blir totalt, aner jeg ikke. Det er bare en gutt fra barnehagen, men jeg håper ikke de kommer i samme gruppe. Flott gutt, men de er litt for gode kompiser. Det blir mye fjas når de er sammen.

Vi var på innskriving og traff rektor. Vi vet ingenting om lærerne for de er nok ikke ansatt ennå.
__________________
Mamma til Matheus (08.02.2002) og Sokrates (12.09.2007)
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:39.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com