Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2007, 11:51   #1
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,504
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Turbo-fortelling

.....
__________________
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)

Sist endret av Happy; 10-12-2007 kl 21:21.
Happy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 00:10   #2
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,253
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Turbo-fortelling

Han har planene klare ja

Det er helt utrolig hva de husker, ja .. vi har mange slike situasjoner også, han husker ting vi har sagt, hvem som var der, hvordan det så ut, og det ender alltid opp med at jeg får en "aha, ja DET husker jeg også"-opplevelse
__________________
Bolette og skolegutten (2002)


Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 09:20   #3
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Turbo-fortelling

Så herlig han er. De tenker så mye og hukommelsen er helt utrolig til tider.
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2007, 22:32   #4
May
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 729
MP Rating: 0% (0)
May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.May har en strålende fremtid.
Sv: Turbo-fortelling

Det var god hukommelse, ja!

Gjermund har også noen tanker om lillesøstre og babyer... Selvfølgelig skal vi alle bo sammen når han blir voksen, han på sitt rom og hun på sitt. Men han kan brøyte for oss, for han skal bli brøytemann med traktor og snøfres! Når det gjelder babyer, håper han veldig at Ingrid får en guttebaby, for da "slipper vi å få flere babyer!!" Akkurat som om det har vært et forferdelig strev å få baby (Ingrid) inn her i huset...
__________________
Hilsen fra May
Gjermund, mai 2002 - verdens fineste gutt
Ingrid, februar 2006 - verdens vakreste - og staeste! - jente
May er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2007, 20:44   #5
VIP-Medlem
 
Pippi-mor sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,135
MP Rating: 0% (0)
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.
Sv: Turbo-fortelling

Så herlig! Han gleder seg til å bli onkel skjønner jeg!

Jeg blir også ofte overrasket over ting de husker langt tilbake i tid. Det er ofte små detaljer.
__________________
Vesla - 02
Lillegutt - 04
Pippi-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2007, 10:35   #6
Medlem
 
Siki sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 130
MP Rating: 0% (0)
Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.Siki er som en lysfontene.
Sv: Turbo-fortelling

Så herlig gutten din er, 5 års aldren er fin sånn. Barna blir så filosofiske. Jeg har fem som lykketall, det valgte jeg da jeg var fem år fordi jeg synes jeg hadde det så fint når jeg var fem år
Det var utrolig for en hukommelse han hadde, ja. Man snakker jo egentlig om at man ikke skal kunne huske noe fra før man er tre år, men det tror jeg må være voksne, som siler ut minner fra før man er tre. (Jeg husker forresten episoder og tanker fra jeg var to for da bodde vi et annet sted)
__________________
Siki og Sander 02 og lille Marius 22/12-06

Siki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com