Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2002
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2008, 23:42   #1
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,673
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Vi har vært på førskoledag.

I forrige uke var det førskoledag, og det var en spent pode som møtte opp på skolen.
Alle ungene ble ropt opp, møtte sine faddere og lærere, og ble delt i klasser.
De er 2 klasser.

Så gikk vi alle inn i respektive klasserom, hvor det lå en skrivebøker på pultene med navnet dems på.

De hadde samlingsstund, hvor alle fikk navneskilt på seg og hadde en navnesang før vi foreldre ble kastet ut

Mens vi skravlet på lærerværelset hadde ungene sunget, lekt og spist lunsj.

Så fikk de ha storefri, hvor fadderene viste de litt rundt både inne og ute på skolen.

Til slutt sang de for oss før alle takket for seg, og gikk stolt hjem med skrivebok og sin aller første lekse

Vi fortsatte dagen med lunsj på Peppes og handling av skolesekk, og når kvelden kom hadde jeg en meget stolt og fornøyd pode som sovnet som en stein
__________________
Uhøflighet hos barn er etter hvert blitt tegn på karakter.
Thit Jensen


Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2008, 23:57   #2
Supermedlem
 
mor -igjen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,320
MP Rating: 0% (0)
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Så gøy!

Vi skal på skolen i morgen. Det blir spennede. Høres ut som vi skal ha noe av det samme opplegget som dere har hatt. Mor gleder seg litt hun også
__________________
Mor -igjen

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 09:42   #3
VIP-Medlem
 
Snurreline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
MP Rating: 0% (0)
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Snuppa er på skolen nå. Men vi ble sendt hjem...dem fikk navnlapp men ingen faddere...

Hun gledet seg veldig....

Men er det ikke slike 3 dagers innskrivningsdager lengre tro?
__________________
Livet må gå videre...
Snurreline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 10:05   #4
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Så spennende

Vi har ikke hørt noe fra skolen enda vi.. men jeg har sendt dem mail og da fikk jeg beskjed om at det skulle være foreldremøte og skolegreier i juni engang. Så da tenker jeg at vi får beskjed nærmere.
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 18:22   #5
Seniormedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,673
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Var på første foreldremøte i mars vi, møte nr 2 er i juni.
__________________
Uhøflighet hos barn er etter hvert blitt tegn på karakter.
Thit Jensen


Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 18:37   #6
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Ei her på jobben sku på foreldremøte i morgen, men det er på en anna skole enn den Alexander ska gå på. Jeg syns de er ganske trege. Husker da jeg begynte på skolen, begynte "opplegget" allerede på høsten. Jeg er ganske sikker på at han er i systemet, han har jo fått sfo plass...
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 19:23   #7
Supermedlem
 
Midnight sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 664
MP Rating: 0% (0)
Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.Midnight er fantastisk mot andre.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Vi fikk brev i dag.
Det er førskoledag om to uker, og det skal være foreldremøte samtidig.
Så mens barna har sitt opplegg, skal vi foreldre ha orienteringsmøte.
__________________
Midnight og lille D -02

termin mars-09
Midnight er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 21:12   #8
Veteranmedlem
 
Bolette sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,254
MP Rating: 0% (0)
Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.Bolette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Vi har ikke hørt noe enda, men jeg går og tripper og venter, for jeg skal ha 1 klasse selv til høsten, og vi har sendt ut brev om både foreldremøte og førskoledag, og jeg er bare helt SIKKER på at skolen til gutten min finner ut at de skal ha det på samme dagen og jeg går glipp av det fordi jeg må ta imot mine "egne" unger

Jeg skal planlegge førskoledag sammen med læreren i parallellklassen i morgen, suger inn tips her nå
__________________
Bolette og skolegutten (2002)


Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 21:16   #9
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

Jeg har hatt førskoledager med neste års 1. klassinger. Det var utrolig mange spente unger. Heldigvis hadde alle et hyggelig møte med skolen.

Matheus får ingen førskoledag, for skolen hans blir ikkeferdig før i juli.
__________________
Mamma til Matheus (08.02.2002) og Sokrates (12.09.2007)
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 21:22   #10
Seniormedlem
 
maya 80 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,144
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har vært på førskoledag.

tulla mi var på førskole 6 og 7 mai, stoooor koste seg, fikk og egen skrive/tegnebok som hun kunne gjøre masse i i sommer om hun ville. Og i sommer ei gang skal vi, bare henne og meg på jentetur til kristiansand og kjøpe skoleting
__________________
4 turboer
97, 99, 02, 06
maya 80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com