Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2006, 20:14   #1
Supermedlem

SpireLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 553
MP Rating: 0% (0)
SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.
Endelig barnehageplass...

...i Larvik. Det er rett og slett helt utrolig. I dag fikk jeg telefon fra en av barenehagene her om at de kunne ta Malene inn på 100% plass. Til nå har hun og Tia vært i "min" barnehage. Det har forsåvidt gått bedre og bedre med Malene, men jeg vet at vi begge har godt av å være litt fra hverandre. Malene er en ganske krevende 2 åring synes jeg. I alfall sammenliknet med Tia, for hun var snill som et lam. Tålmodigheten min med Malene har i grunn blitt ganske minimal siden alt jeg forsøker, for å få henne til å slutte å lugge, klore, dytte og klype ikke fungerer. Nå håper jeg at det skal bli bedre nå som vi kommer litt fra hverandre. Hvis noen har tips om hvordan jeg skal håndtere min lille "trollunge" så mottas tips med stor TAKK. Bortsett fra disse raptusene som jeg synes kommer litt vel ofte så er hun en veldig sjarmerende og blid liten 2 åring altså.

Tia har ikke fått barnehageplass i Larvik for de som måtte lure. Satser på at det ordner seg for henne også om en liten stund.

02 04 og 06
SpireLille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 22:05   #2
Supermedlem

smily79 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 704
smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.
Sv: Endelig barnehageplass...

Så kjempebra. Gratulerer så masse...
Gammel 18-05-2006, 23:10   #3
Seniormedlem

spent sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 2,197
spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.

Så flott at Malene har fått plass
Er det siste året til Tia i barnehage?

spent er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 09:12   #4
Seniormedlem

Jompe sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vesterålen, Nordland
Meldinger: 1,557
Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.Jompe er fantastisk mot andre.

Åh - det er så deilig når sånnt går i orden

Gratulerer med barnehageplass! Håper virkelig at det blir bra for dere, og at Malene kanskje finner ut selv at det ikke er noe ålreit å være lille-trollet

Lykke til i ny barnehage!

Jompe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 10:17   #5
Veteranmedlem

Plusle sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,083
Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.

Så flott at dere iallefall har fått en plass. Håper det ordner seg med den andre og!
Plusle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 15:10   #6
Medlem

VibekeFrich sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ski
Meldinger: 482
VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.VibekeFrich er som en lysfontene.

Gratulerer så masse med barnehageplass

Vekten75 på SM
VibekeFrich er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 18:10   #7
Supermedlem

SpireLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 553
SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.SpireLille er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av spent
Så flott at Malene har fått plass
Er det siste året til Tia i barnehage?
Nei, Tia har 2 år igjen i barnehage. Satser på at det ordner seg på nyåret. Er blitt lovet plass til begge jentene når den planlagte barnehagen her hvor jeg bor er kommet opp. Det blir liksom nærmeste nabo så det hadde jo vært flott om det faktisk ble en barnehage der snart.

02 04 og 06
SpireLille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 18:47   #8
Seniormedlem

Klumpen sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,748
Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.

Gratulerer med barnehageplass!!
Klumpen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 19:02   #9
Medlem

Lelle sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 323
Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.

Gratulere med barnehageplass
Eva født 06.09.06 kl.00.15
Emmafødt 06.09.06 kl.00.36
Lelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.