...i Larvik. Det er rett og slett helt utrolig. I dag fikk jeg telefon fra en av barenehagene her om at de kunne ta Malene inn på 100% plass. Til nå har hun og Tia vært i "min" barnehage. Det har forsåvidt gått bedre og bedre med Malene, men jeg vet at vi begge har godt av å være litt fra hverandre. Malene er en ganske krevende 2 åring synes jeg. I alfall sammenliknet med Tia, for hun var snill som et lam. Tålmodigheten min med Malene har i grunn blitt ganske minimal siden alt jeg forsøker, for å få henne til å slutte å lugge, klore, dytte og klype ikke fungerer. Nå håper jeg at det skal bli bedre nå som vi kommer litt fra hverandre. Hvis noen har tips om hvordan jeg skal håndtere min lille "trollunge" så mottas tips med stor TAKK. Bortsett fra disse raptusene som jeg synes kommer litt vel ofte så er hun en veldig sjarmerende og blid liten 2 åring altså.
Tia har ikke fått barnehageplass i Larvik for de som måtte lure. Satser på at det ordner seg for henne også om en liten stund.
Gratulerer med barnehageplass! Håper virkelig at det blir bra for dere, og at Malene kanskje finner ut selv at det ikke er noe ålreit å være lille-trollet
Så flott at Malene har fått plass
Er det siste året til Tia i barnehage?
Nei, Tia har 2 år igjen i barnehage. Satser på at det ordner seg på nyåret. Er blitt lovet plass til begge jentene når den planlagte barnehagen her hvor jeg bor er kommet opp. Det blir liksom nærmeste nabo så det hadde jo vært flott om det faktisk ble en barnehage der snart.