|
 |
|
01-12-2005, 14:03
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,523
|
Ja, bokstavelig talt...
Hvordan er bæsjen? Hard, løs, flytende?
Grunnen til at jeg spør, er at jeg mistenker matallergi hos guttungen min.
I need to know ..
Og hvis noen lurer..
Nei, han gomler ikke 15 kg rosiner hver dag, men man skulle tro det på morgenen
|
|
01-12-2005, 14:27
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 433
|
Her er det veldig varierende. Noen ganger er den ganske hard og veldig praktisk med tanke på rengjøring, andre ganger bløtere og litt mer gnidd utover for å si det sånn. Sjelden den er helt flytende. Men det er ikke vanskelig å si når vi har hatt gulrøtter til middagen dagen før, for de kommer helt ufordøyd ut. Stort sett én gang om dagen, men noen ganger to... Tror han er ganske normal.
|
01-12-2005, 14:31
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,778
|
Her varierer det litt, men den er som regel ikke flytende. Hvis den er det da er hun som regel ikke i form og har vondt i magen. I det siste har den ikke vært så veldig hard, bare litt "kornete" og myk på en måte og gnidd utover hele.
Her er det heller ikke vanskelig å se om hun har spist gulrøtter, bønner eller ris.
|
01-12-2005, 14:36
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,488
|
.........
Sist endret av carrie; 14-11-2006 kl 18:25.
|
|
|
01-12-2005, 14:37
|
|
Veteranmedlem
|
Robin fyller opp en hel Libero xl+, og bæsjer seg ut hver morgen. Det tyter ut på sidene. Kanskje er det normalt? Lysebrun?
Men jeg synes den kunne være hardere, eller fastere er vel det riktige ordet.
Lillebror har fast og fin.
Gud, så blond jeg føler meg akkurat nå. Godt at jeg er det også, innimellom alle de små grå.
|
|
01-12-2005, 14:39
|
|
Veteranmedlem
|
Sitat:
Opprinnelig postet av carrie
Her er den stort sett løs og flytende - og 3-4-5 ganger daglig.
Har kontaktet lege og fått program for å sjekke laktoseintoleranse. Må bare bli ferdig med en antibiotikakur først. (og slutte å spy og diare også forresten)
Jeg har lenge tenkt at hun kan ha laktoseintoleranse. Men får det ikke til å stemme med at avføringen bestandig har vært sånn. Jeg ammet henne i 14 mnd, og holdt meg helt unna drikkemelk hele perioden fordi hun hadde problemer med at jeg drakk melk i starten.... Og legen sier at det stort sett er laktose fra vanlig melk som er problemet - ikke melkeprodukter generelt.
|
Hmm, jeg burde google litt
|
|
01-12-2005, 14:47
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,488
|
.......
Sist endret av carrie; 14-11-2006 kl 18:26.
|
|
|
01-12-2005, 15:00
|
|
Veteranmedlem
|
http://www.helsenytt.no/artikler/mat...ntoleranse.htm
http://www.helsenytt.no/artikler/laktoseintoleranse.htm
Det burde medfulgt forklarende bilder
Når jeg tenker litt på det, så fikk jo gutten litt utslag på eggehvite. Det er det samme som melkeprotein, eller er jeg helt på villspor nå? Ikke noe stort utslag den gangen, og legen mente at det ikke hadde noen betydning. Stoler ikke helt på det, kan jo ha skjedd noe siden da også..?
Jeg burde kanskje sjekke opp det litt mer, for det er noe som plager gutten på kvelden e n n å, og det kommer masse luft ut. Det tar alt fra en halv time til en hel å legge ham. Men sovner ham, så sover han heldigvis.
Han spiser normalt, men holdes unna ren drikkemelk.
Men som sagt, de stinkbleiene flyter litt mer enn hva jeg liker. De er også veldig kornete, og setter seg fast
|
|
01-12-2005, 17:20
|
|
Veteranmedlem
Meldinger: 3,028
|
he, he... dette er en tråd for barnehagetanten vår! Hun er rimelig fortvilt, de gangene hun er i barnehagen bæsjer hun 6 ganger!! Det slår visstnok ikke feil! Her hjemme er de 0-1 gang på helg, hun lader vel opp til hverdagene igjen da
Anna Charlotte januar-04
|
|
|
01-12-2005, 18:50
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 5,077
|
Anne har og "Robinaktig" bæsj, men det er bare de dagene der hun har fått spise litt for for mye frukt av typen druer og klementiner.
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:17.
|