Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-12-2005, 20:35   #1
Supermedlem

Angelcat sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 845
MP Rating: 100% (3)
Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.
gal Et lite avbrekk...

.... i fløttinga. Ihvertfall har jeg det da

holder på enda. Han sku liste resten av soverommet vårt så det er klart til sette inn ting og tang imåren.

Vi skal nemmelig flytte. Ikke så veldig langt, ca 3-400 meter nedover
Skal nemlit leie huset til mamma. Den delen oppe + litt av kjelleren.
Skal bli deili å få større plass

Men også veldig rart siden vi har bodd her alle åra med ungene, dette er liksom hjemmet deres
Det var her de lærte å gå, første smilet kom her og det var her de tegnet en stor strek på gulvet med tusj

Mamma skal flytte langt vekk-i-stan. Til den nye mannen hennes
Ikke så kjekt når de flytte på seg de en altid har hatt nært seg hele livet

Vi har leiligheten her ut mnd, men ville være ferdi med alt styret før jul.
Så vi bestemte oss for denne helgen skulle vi flytte.
Men alt startet veldig bra!!!!
Jeg har vert forkjøla i snart 2uker nå og det blir liksom bare verre... mulig stress og onsdag fikk storebror ørebetennelse
Så var hjemme med han torsdag, bra vi ikke har eksamen til jul, da hadde jeg dødd!!
Fredagen våknet vi til totalt tett kropp både hos meg, , + at lillemor ikke fikk opp øyene pga veldig øyebetennelse.
Så var hjemme med begge idag. Pluss lege time og drypping av øyner hver 2time. Storebror og er smitta så dobbelt opp

Så ungene er endelig i seng og vi har kjørt ut en god del pø som er pakket i løpet av uka. Så nå sitter jeg her og slapper av en smule før Stingers på nrk begynner

Vi skal bygge om noen år, så sattser på å bo der nede til da. Så da skal vi flytte ca 200 meter til

Har funnet ut at flytting er ikke noe kjekkt!!!
Skjønner ikke at folk gjør dette mangen ganger i løpet av livet

Vist du enda leser så: Tuuusen takk for at du orket og god helg til store og små

Sist endret av Angelcat; 16-12-2005 kl 20:37.
Angelcat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:23.