Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2006, 16:34   #1
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
hyper Gratulerer Maria78

Nå når jeg var inne på HG for å lese om den nye hemmelige gravide så jeg at det var en til jan-mars 04 . Det var altså Maria (som avslørte seg for noen dager siden). Vet ikke om det er lagt noe inn her angående den happy nyheten men jeg tenkte iallefall å gratulere så mye .

Håper du får et fint svangerskap Maria og gratulerer igjen .

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 16:44   #2
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,958
B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.
Sv: Gratulerer Maria78

Tror Maria78 la ut et eget innlegg! Men jeg kan gratulere igjen jeg!

Gratulerer med lille spire...

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2006, 17:03   #3
Veteranmedlem

pillen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,064
pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.

Gratulere så masse Maria78!!! :danser:
Gammel 27-03-2006, 18:20   #4
VIP-Medlem

Hampus sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 7,183
Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av B@mbino
Tror Maria78 la ut et eget innlegg!
Stemmer det - her.
Gammel 27-03-2006, 22:20   #5
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Meldinger: 4,384
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

ops, se det ja . Har ikke hatt tid til være her inne på lenge så jeg får ikke med meg alt. Men en gledelig nyhet kan jo ikke sies for ofte .

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2006, 19:51   #6
Supermedlem

Maria78 sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 1,000
Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.

Takk for gratulasjoner

FrøkenFryd (02.2004)
&
TøffenBarsk (10.2006)
Maria78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2006, 19:56   #7
Eli
Seniormedlem

Eli sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,654
Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Nå når jeg var inne på HG for å lese om den nye hemmelige gravide så jeg at det var en til jan-mars 04 . Det var altså Maria (som avslørte seg for noen dager siden). Vet ikke om det er lagt noe inn her angående den happy nyheten men jeg tenkte iallefall å gratulere så mye .

Håper du får et fint svangerskap Maria og gratulerer igjen .

Akkurat det samme så jeg.
Gratulerer så mye med spiren, Maria.
Kjempekoselig!!
Gammel 28-03-2006, 22:33   #8
Supermedlem

Cicci sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,435
Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.

Dette har man da visst en stund.

Gratulerer så masse Maria!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:01.