Ja de blir store
Jeg solgte lekegrinden vår tidligere i høst til PJK jeg, så vi har heller ikke...
__________________ LindaSD og Victoria Emilie -04 Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve (Scrappingen min)
grinda har vel ikke vært i bruk no særlig etter han lærte å gå(10mnd)men brukte de mye før,han elska å være oppi der.nå vil den bli tatt frem igjen til nestemann og får å få den lille opp fra gulvet og en vilter snart 2 åring.men sprinkelsenga den beholder vi en stund til!!!!mathias kommer til å bli så stor når vi får en ny baby i hus!!!store gutten!!
__________________ Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005 hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
hmm.. ser det er mange som, har kuttet ut lekegrinden allerede!! jeg var nødt å ha den.. i tilfelle jeg skulle dusje eller noe!
men har ordnet med en grind på døren til rommet hans, så nå er rommet en slags stor lekegrind.. er vannvittig deilig at lekegrinden er vekke fra stua da!!
hmm.. ser det er mange som, har kuttet ut lekegrinden allerede!! jeg var nødt å ha den.. i tilfelle jeg skulle dusje eller noe!
men har ordnet med en grind på døren til rommet hans, så nå er rommet en slags stor lekegrind.. er vannvittig deilig at lekegrinden er vekke fra stua da!!
Ta han med deg når du dusjer
Vi har brukt lekegrinda lite vi også. Tok den frem når minstemann kom, men har nå pakket den bort igjen - bruker den ikke.