Martin hyler hele tiden om dagene.
Når han ikke får det som han vil, da tramper han i gulvet og begynner å hyle som gal.
Når han sitter å leker hyler han. Når han går. Når han spiser, bader. Ja hele tiden.
Noen som har noen tips? Det er til tider helt utholdelig.
Uff, det høres slitsomt ut. Mistenker at det kan være jekslene som spiller et puss. Kanskje du skal ta på litt smrtestillende på tennene!? Han kan jo kanskje også ha hard mage?? Hvis det fortsetter slik og du ikke finner ut av det, ville jeg tatt ham med til lege. Det kan jo også være ørebetennelse.... Vel, du får forsøke elimineringsmetoden. Lykke til, og la oss høre hvordan det går med gullet!
Kjenner meg goooooooodt igjen,
Får ikke Noah viljen sin, eller noe som ikke er leke, som han har tatt,
ja da hyler han som bare faen .
Og kaster hodet bakover, eller forover...
Skikkelig hissigpropp....
Skjer også ofte at han går rundt å hyler, men det er mer morohyling, ikke hissig hyling lissom...
Tror egentlig ikke det er noe som feiler han.
Jekslene har han allerede fått (hvertfall to av de)
Men det virker som om det er noe trass greier.
Mn, som kine sier så går han rundt og hyler når han har det gøyt også.
Hvis han hyler når han har det kjekt også, så synes han vel kanskje det er spennende å høre sin egen stemme, samtidig som han får sjekket hvor langt grensen kan gå.....
Kjenner meg goooooooodt igjen,
Får ikke Noah viljen sin, eller noe som ikke er leke, som han har tatt,
ja da hyler han som bare faen .
Og kaster hodet bakover, eller forover...
Skikkelig hissigpropp....
Skjer også ofte at han går rundt å hyler, men det er mer morohyling, ikke hissig hyling lissom...
signerer
Even er akkurat lik, og hvis d er ekstra ille dunker han tennene hardt i bordkanten og hyler ennå mer
__________________ 04.12.04 27.05.08
krystallklart på SM