Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-07-2005, 21:56   #1
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,537
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Handle-raid

Har dere hatt det i det siste.

Det har jeg i dag. 2 stk. splitter nye Reimatec vår/høstdresser. En i str. 86 og en i str. 98. Siklet på dem hele våren og syntes de var for dyre. Men i dag fikk jeg dem jammen med 40 % avslag og da bare måtte jeg ha. Blir så fint til høsten med det å slippe å ta på regnbukse på ungene så fort det er litt fuktig og vått ute.

Også har jeg kjøpt 2 vogner denne uka.

Nå har jeg lagt inn bilder av herligheten lenger ned i diskusjonen.
På side 3.

Sist endret av Elisabet; 16-07-2005 kl 19:51. Begrunnelse: Bilder er lagt til lenger ned.
Elisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2005, 22:24   #2
Seniormedlem

Tittei sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,614
Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.
Sv: Handle-raid

To vogner??
Er det noe mer du vil dele med oss?

Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004

Tittei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2005, 22:35   #3
Seniormedlem

Jenna sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,709
Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elisabet
Har dere hatt det i det siste.

Det har jeg i dag. 2 stk. splitter nye Reimatec vår/høstdresser. En i str. 86 og en i str. 98. Siklet på dem hele våren og syntes de var for dyre. Men i dag fikk jeg dem jammen med 40 % avslag og da bare måtte jeg ha. Blir så fint til høsten med det å slippe å ta på regnbukse på ungene så fort det er litt fuktig og vått ute.

Også har jeg kjøpt 2 vogner denne uka.
GRattis med dresser og vogner! Biiiiilder av vogner, takk!
Gammel 14-07-2005, 22:42   #4
Sun
Supermedlem

Sun sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 841
Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.

Grattis med Reima-kupp og vogner. Hvordan får du mannen din med på dette, min holder på å omkomme bare fordi jeg har lyst på en tredje vogn Makan...
Gammel 14-07-2005, 23:08   #5
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 931
MP Rating: 100% (1)
mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.mammavegar har mye å være stolt av.

Grattis med nye dresser og vogner. Dress kunne vi også tenke oss men her er det jo ikke på tilbud
mammavegar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2005, 23:33   #6
Veteranmedlem

snusmumrikken sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,944
snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.snusmumrikken har en strålende fremtid.

Jeg skal snart handle bittesmå babygreier i størrelse 50.

For vi trenger liksom så utrolig mye.
Gammel 15-07-2005, 10:05   #7
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,895
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med storhandel Elisabet. Jeg var ute på handletur igår, men butikken som begynte salget i går (O.Olsen for de innvidde) hadde lagt bort alle ting som var verdt å ha og tilbød bare masse ting i knæsje farger og umulige størrelser. Ergo, ingen shopping på jentå og ingen nye ting til Anne.

Men mammaen visste råd og kjøpte seg noen nye cd plater bare sånn at jeg kunne si at jeg hadde brukte kortet ihvertfall....
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2005, 13:09   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Re: Sv: Handle-raid

Hvilke vogner??

*vil ha bugaboo*
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2005, 14:56   #9
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,537
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Re: Sv: Handle-raid

Sitat:
Opprinnelig postet av lil' c
Hvilke vogner??

*vil ha bugaboo*
2 stk. helt enke Brio Sitty. Skulle bare ha ei til storesøster i huset, men så rett etter jeg hadde kjøpt den ene pent brukt så dukket det jammen opp en til og jeg klarte ikke å bestemme meg for hvem jeg ville ha. De er så vanskelig å få tak i så nye brukt og da endte det med at jeg kjøpte begge. Flytter over litt utstyr fra den ene og selger den igjen. For jeg trenger bare den ene, i tillegg til de 6 andre vognene jeg har.
Gammel 15-07-2005, 16:53   #10
Supermedlem

June sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 989
June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.June er et navn alle kjenner.

Hehe... Du begynner å ha oen vogner nå ja Elisabet. Grattis med nye vogner og dresser da.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:46.