Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2005, 10:20   #1
Supermedlem

KiBa sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: 78 grader nord
Meldinger: 1,399
MP Rating: 100% (4)
KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.
Question Har alle laget julekort av barna sine i år?

Er det bare jeg som ikke har fått laget noen kort enda? Begynner å bli mektig sent også nå............ Vet ikke om vi rekker å få noe fremkalt før vi reiser ned den 21..

Noen som her erfaring med noen som er veldig kjappe?

Og storesøster Mina ,født 3 september 2004
KiBa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 10:24   #2
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
Sv: Har alle laget julekort av barna sine i år?

Sitat:
Opprinnelig postet av KiBa
Er det bare jeg som ikke har fått laget noen kort enda? Begynner å bli mektig sent også nå............ Vet ikke om vi rekker å få noe fremkalt før vi reiser ned den 21..

Noen som her erfaring med noen som er veldig kjappe?
Vi bestilte hos Eurofoto og hadde julekortene her etter 4-5 dager!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 10:28   #3
Supermedlem

KiBa sin avatar

KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.

Jeg har brukt Eurofoto mye, men har fått både og hos de av kjapp/sen levering.

Men det er klart de har vel høysesong nå, og jeg bor vel på den mest ugunstige plassen med tanke på kjapp levering. ( og vi som har lavsesong og kun 5 fly i uka , i motsetning til i høysesong med 13..)

KiBa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 10:31   #4
Supermedlem

jubi sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 508
jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.jubi er som en lysfontene.

Vi har ikke laget enda...tenkte å gjøre det enkelt i år, ta et fint bilde, printe det ut på fotopapir og lime det på rød papp....og skrive en julehilsen (kanskje litt dårlig forklart, men tror det blir fint)

jubi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 10:37   #5
Supermedlem

KiBa sin avatar

Mulig vi må gjøre det samme denne gangen ja.........

Jeg er jo glad i å lage egne kort, så jeg har jo en del stasj. Det kan bli like fint, og ikke minst personlig! Takk for ideen

Gammel 04-12-2005, 11:33   #6
Supermedlem

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 1,159
juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.juice er fantastisk mot andre.

nope!

ikke vi!

dropper alt som heter julekort iår, vi. ha´kke tid

våre julehilsner pleier å være hjemmemekka cd´er hvor jeg setter sammen fin musikk, men det ble for hektisk iår...

Sitat:
Opprinnelig postet av Mummitrollet
Juice er en vis gammel dame.
juice er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 11:46   #7
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.

Har ikke fått laget endajeg heller..tenkte jeg skulle ta bilder i dag,også sender jeg de inn til bestilling snarest.Kan jo hende jeg er så heldig at jeg rekker det
Gammel 04-12-2005, 11:59   #8
Supermedlem

I-Pia sin avatar

Meldinger: 875
I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.

Jeg drassa med meg sambo, junior og bikkja til byens fotoraf og tok julebilder der (voksne + hund m/nisselue, Loui med nissedrakt!).

Er egentlig ikke så dyrt, synes jeg; 298,- for 15 min/ca 12 bilder.
VI bestilte derimot dobbelt-time - av erfaring er det riiimelig vanskelig å få alle - inkl. bikkja - til å bli noenlunde vellykka på slike bilder...
Fikk bildene samme dag, og har bestilt til alle julekort.

Enkelt (?) og greit!

Junior (Martin) 09.09.04

Litja (Andrea) 25.04.06
I-Pia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 12:02   #9
Supermedlem

KiBa sin avatar

Det var ikke dyrt !! Kjempebra..

Får vi se?????

Gammel 04-12-2005, 12:04   #10
Supermedlem

I-Pia sin avatar

Meldinger: 875
I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.I-Pia er fantastisk mot andre.

Ja - skal vise dem så snart jeg kan!

- må bare "finne noen" med scanner først, for får dem ikke på CD...

Junior (Martin) 09.09.04

Litja (Andrea) 25.04.06
I-Pia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:00.