Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-03-2006, 12:46   #1
Seniormedlem

perper sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.
Har dere begynt å selge/gi....?

Har dere begynt å selge/gi unna barneklær/-utstyr? Hvor annonserer dere det i såtilfelle?

Vi regner ikke med at vi får flere barn, så det å ta vare på alt er helt umulig. Kommer iallefall til å ta vare på strikkeplagg som farmoren har strikket. Sikkert kjekt for Andrea å ha til hun blir voksen Ellers så har jeg solgt baby bjørn bæreselen gjennom salg her inne på nettet, og bæremeisen er det også en som vil kjøpe. Så får jeg se hva vi skal gjøre med resten. Vi har jo ikke andre babyer i nærmeste omkrets.
Gammel 03-03-2006, 12:51   #2
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,541
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere begynt å selge/gi....?

ikke gitt/solgt noe nei !!!
Tror vi skal spare på alt..
har gitt litt arveklær til sånn innsamling!!
men ikke det vi har kjøpt selv + fått i gave !!
Enten så får vi flere barn, eller så låner vi det bort til våre søsken som sikkert får barn engang inn i tia !!
Gammel 03-03-2006, 13:10   #3
Seniormedlem

NovemberEmma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.

Jeg la ut annonse på finn.no med omtrent alt vi hadde av barneutstyr.
Vi hadde jo ikke akkurat planer om å bli gravide igjen...så fort
i allefall
Jeg tror jeg fikk over 70 mail fra interesserte, det var helt enormt!
Hadde avtalt henting av alt utstyr men fant ut dagen før at jeg
var gravid igjen!! Hehe, det ordnet seg heldigvis i siste liten. Nå sitter
jeg her med alle tingene

Uansett, www.finn.no er tingen!

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 13:17   #4
Supermedlem

Mae-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 540
Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.Mae-mor er fantastisk mot andre.

Her stues alt ned i esker og sekker, merkes og settes til lagring. Det er tilsammen klær etter 3 jenter (min søsters 2 + TheaEmilie) og vi planlegger begge flere barn
(Men begge satser på gutt neste gang, så får vi DET til så må vel det meste byttes ut likevell...ikke så kjekt med bare rødt og rosa på gutter.. )
Gammel 03-03-2006, 13:23   #5
Veteranmedlem

Anansie sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,612
Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.

Jeg har lånt bort opp til 62 til svigerinna mi. Opp til 74 har søskenbarnet mitt fått låne.
Kommer ikke til å gi bort (man vet jo aldri ), men synes det er greit å kunne låne bort til de som har behov for det.

Anansie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 14:28   #6
Supermedlem

Solen sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 844
Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.Solen har en strålende fremtid.

Det er meg en fryyyyd for alt jeg blir kvitt!! Har solgt en del på Finn, noe her inne og så har jeg gittt bort en del. Har både søsken og venninner som har yngre barn enn meg. Nå gleder jeg meg bare til det blir slutt på alle lekene, men det er leeeeeeeeeeeenge til.
Solen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 14:50   #7
Seniormedlem

NovemberEmma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,217
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.

Jeg kommer nok til å selge alt etter nr to. Jeg har jo litt
shoppedilla så når disse klærne har blitt et par år er det ikke
noe å samle på synes jeg da... Også kan man jo kjøpe så mye fint
for de nye pengene
Det var utrolig hvor mye penger jeg kunne fått for Emmas tøy,
var helt overrasket jeg. Men nå var det jo nesten bare merketøy
men det gikk alikevel for over halv pris. Så om jeg seger to
gensere som er for små så kan jeg kjøpe en ny i riktig str
Synes det er supert jeg.

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 15:15   #8
Veteranmedlem

*Svimle* sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.

her spares alt
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 18:26   #9
Veteranmedlem

Gorine sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: 2.etasje!
Meldinger: 4,121
Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.Gorine har en strålende fremtid.

Jeg har nok spart på alt...og det er alt for mye! Vi fikk masse klær etter fetteren og kusina til og jeg har ikke sortert så mye som jeg burde! Masse klær jeg ikke har brukt på noen av mine, og som jeg vet jeg ikke kommer til å bruke på nestemann heller!
Får fortsatt klær fra dem, så har sortert en del, og skal sortere mere babyklær og legge ut for salg/gi bort!
Alt av strikkeklær og klær etter meg selv blir tatt vare på! Synes det er moro å ha!

Fødselsrapport-04Magegalleri-06Fødselsrapport-06

Gorine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 18:42   #10
VIP-Medlem

Majsa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 8,257
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi solgte alt utstyret vi ikke trengte lenger i forbindelse med flyttingen i høst, vogna (skulle kjøpe ny), stellebaggen, vognposen, vippestolen, badebøtta og brystpumpa.
Beholdt bare senga, klærne, lekene og en reisetrille som vi egentlig ikke trenger lenger.
Klærne har vi ikke gjort noe med, så det begynner å bli altfor mye nå. Må snart få unna litt av det hun har vokst ut av.Det som allerede var for lite da vi flyttet la vi i boden. Det aller fineste kommer vi til å spare til nestemann, og resten har jeg lyst til å gi bort til et godt formål hvis vi finner det der borte. Kunne tenke meg å bli kvitt litt leker også, f.eks. sende det til barn som trenger det mer. Skal undersøke om det er et sted der borte hvor vi kan levere det inn.

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:59.