I det siste har jeg begynt å tenke litt på hva barna våre kan begynne med av trening, lek og morro. Men dette er selfølgelig selvbestemt av barna.
Og jeg har så lyst at jenta mi på 3 og gutten min på 4 år skal få begynne på dansing til høsten

Synes det ser så morro ut når ungene får danset og lekt seg i sammen og noen ganger i året så har de framvisning hvor de gjør litt stas ut av det med å kle på seg flotte kostymer m.m.
Også har jeg tenkt på fotball til han på 4 år, men det blir ikke før han begynner på skolen, for det tilbudet finnes ikke her vi bor før skolestart. Han gleder seg veldig til han skal begynne med det.
Nathaniel har jeg ikke begynt å tenke så på enda, må jo se hva han liker etterhvert. Malin er en liten danseløve, så hun vil elske å danse, Sebastian vet jeg ikke anda, han liker å høre på musikk her hjemme og danser og slikt, men jeg vet ikke om jeg får han med på dansing. De må jo selfølgelig få velge selv hva de vil begynne på, bare det ikke blir for mye. En aktivitet hver til og begynne med.
Vennindene til Malin er hestejenter( foreldrene har masse hester) så jeg ser ikke bort ifra at hun begynner å ri, istedenfor å danse
Det blir ialefall ikke noe press fra oss som foreldre, men jeg synes det er ganske viktig at barn lærer seg å like aktiviteter. Uansett hva det er.
Samtidig er det et stort crossmiljø her vi bor, hvor de begynner med 4 hjuling når de er ca 5 år, dette er også noe Sebastian har lyst til.
Har dere noen planer, eller går barna deres på noe som er morro?
Må jo si at det ikke er så mye å velge i her vi bor.........