Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2005, 13:03   #1
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 600
MP Rating: 0% (0)
scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.scmiscmi 75 er et navn alle kjenner.
Har dere pyntet til jul?

Mange her i nabolaget har pyntet til jul. Så tenkte jeg skulle høre med dere.

Vi pynter ikke før lille julaften, men min største datter vil pynte nå for det har alle hennes venninner gjort hjemme. Har fremme advent lys. Og skal pynte med litt advents pynt. Syns det blir litt tidlig jul jeg........ Men på en annen side skal man bort i julen er det hyggelig ig pynte snart.

Hva syns dere?
Gammel 04-12-2005, 13:10   #2
Veteranmedlem

Lille Pille sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: i mitt eget hus :D
Meldinger: 3,322
Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.Lille Pille har en strålende fremtid.
Sv: Har dere pyntet til jul?

Jeg syns det er for tidlig . Vi har adventsstake og stjerne, men resten skal ikke opp før lillejulaften. Dvs - i år kommer det ikke opp noe mer, siden vi skal flytte i romjula. Det får heller bli en litt rar jul denne ene gangen. Selve julefeiringen er vi jo uansett ikke hjemme.
Gammel 04-12-2005, 13:13   #3
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,215
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

vi har ikke pyntet til jul ennå Gjør det siste helgen før jul tror jeg.

Vi henta adventstake hos pappa i går og stjerne g det bir tatt frem etter at lille prins har lagt seg i dag
Gammel 04-12-2005, 13:24   #4
Seniormedlem

*Mimmi* sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 2,902
*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.

Vi pynter alltid til jul lillejulaften. Nå har jeg oppe adventslysestake i vinduet, adventsstjerne og staken til stearinlysene. Gleder meg sånn til å vise William juletreet på julaften! Det skal filmes.
*Mimmi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 13:29   #5
Supermedlem

sola1 sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 817
sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.

Her er det nisser over alt! julemusikk, gløgg, da koser vi oss.

Men jula er ferdig for meg 010106!!

min helseside
sola1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 13:29   #6
Seniormedlem

Bella24 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2,157
Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.

Vi har tatt frem adventsstaken og julestjerna + hengt opp julegardiner på kjøkkenet. Resten kommer frem på lillejulaften.
Gammel 04-12-2005, 14:07   #7
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,840
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.

Advents-staken og kalenderne er her, ellers er det bare røde lys og sånn..
Resten kommer opp 23.desember..
Jeg får så lett julestemning allikavel jeg, og så er det tradisjon da, å ha på plass nissene da vi har vasket over gulvene og tørka støv før jul..
DA er det jul :dubidua
Gammel 04-12-2005, 15:02   #8
Veteranmedlem

Elis@beth sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Hokksund.
Meldinger: 3,103
MP Rating: 100% (2)
Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har pynta til jul, men jeg er ikke så voldsom i pyntinga. Røde lys og servietter på kjøkkenet, juleservise, som er koselig å bruke i desember. Og i stua har jeg grønne lys, og grønne kuler i vinduet.. Litt sånn jul må det være i desember, syns det er koselig!!
Lille frk.oj på vei!
Elis@beth er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 15:53   #9
Veteranmedlem

Marthe-mor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Skedsmo
Meldinger: 3,004
Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.Marthe-mor har mye å være stolt av.

Vi pynter til jul + tre 22 desember.

Eneste vi har nå er julestjerner i vinduene, 7-arma stake på kjøkkenet, røde lys og adventstake. Og bytta til røde puter i sofan.
Gammel 04-12-2005, 16:24   #10
sus
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,108
sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.sus har mye å være stolt av.

Pynta litt igår ja. Da kom julestjerna, adventsstaken og div annen pynt opp. Er ikke så fryktelig mye da, men jeg synes det er litt koselig jeg. Lille julaften blir juletreet pynta, men her er det ikke plass til sånt, så vi får nøye oss med foreldrene mine sitt!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:10.