Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2007, 00:18   #1
Supermedlem

Kali- sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,071
MP Rating: 0% (0)
Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.
cool Hei

...tenkte jeg bare skulle si hei, jeg

Jeg titter innom med MEGET ujevne mellomrom, og jeg må innrømme at de siste mellomromma har vært helt enormt lange.
Kanskje jeg skal bli flinkere til å kikke innom framover?

Hvordan går det med dere alle sammen?

Sånn når jeg er igang:
GRATULERER til alle som er gravide, GRATULERER til alle 2004-mammaer som har fått flere barn og ikke minst GRATULERER til alle 2004-barna som har blitt storesøsken!
Gammel 03-10-2007, 09:52   #2
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Hei

HEI , så kjekt å se deg her inne igjen. Det er aaaaaaaaaaaaaalt for lenge siden . Håper du stikker innom litt oftere nå .

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2007, 13:00   #3
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,895
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.

Selvsagt må du innom her og poste litt oftere. Det er en ordre!
Stavangerjentå er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2007, 14:18   #4
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,574
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Koselig å se deg litt her inne også Kali

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2007, 20:47   #5
Medlem

FregneFjes sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 439
FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.FregneFjes har mye å være stolt av.

Hei Kali! Så koselig å lese noen tegn fra deg igjen! Vi er visst ikke så mange igjen fra gamle mars-gjengen, og jeg har tenkt på deg og lurt på om du fortsatt ferdes på NM... Håper alt står bra til med deg & dine?
FregneFjes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2007, 23:52   #6
Supermedlem

Kali- sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,071
Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.Kali- er som en lysfontene.

Fregnefjes: Joda, vi har det greit, vi!
Vi er forhåpentlig snart på flyttefot østover. Gubbisen er allerede der og jobber, så Maiken og jeg venter her mens han er på boligjakt, og det har tatt endel på... Han har vært der borte siden 18. mars...

Jeg hørte om Trym, så jeg har tenkt på dere mange-mange ganger også, men det har liksom aldri blitt til at jeg har somla meg inn her... Men nå har dere det bra alle fire eller?
Gammel 04-10-2007, 16:29   #7
VIP-Medlem

Hampus sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 7,183
Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.Hampus har en strålende fremtid.

Så koselig å se deg her inne!
Gammel 04-10-2007, 16:38   #8
Seniormedlem

mamman_til_christian sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,689
mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.mamman_til_christian har en strålende fremtid.

Så koselig å se deg igjen her inne Kali. Håper dere har det kjempe bra alle sammen
Gammel 05-10-2007, 18:06   #9
Supermedlem

pioneerjenta sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 875
pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.

hei hei!
Samme status her
er innom en sjelden gang
Gammel 07-10-2007, 10:51   #10
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,215
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Så kjekt at du titter innom Er ikke så flink til å skrive her inne jeg heller Men leser litt da

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:37.