Her er det gøy for tiden, kan dere tro...
Siden tirsdag kveld har jeg ligget rett ut med influensa.
Torsdag var det Erik sin tur til å bli syk - så vi har holdt senga begge to,
mens Ørnulf, som var lur nok til å bli vaksinert før jul, har holdt fortet og Vegard i stand...
I går måtte jeg på legevakta - lørdag fikk jeg skikkelig feber og alle hodepiners mor - paracet hjalp ikke.
Jeg lå våken hele natta, og søndag kunne jeg nesten ikke gå, så sjuk var jeg.
Ringte min far som kom og kjørte meg på legevakta, hvor jeg satt i en stol og skalv i over en time før jeg endelig kom inn...
Joda, bihulebetennelse på toppen av influensaen, det er moro...
Jeg fikk antibiotika, og er heldigvis bedre i dag - hodepina har gitt seg, men jeg er tett som tusan.
Men i går kveld fikk selvsag Vegard feber også...
Kan tro Ørnulf følte seg høy i hatten der han hadde tre sjuklinger med nærmere 40 i feber oppi senga...
Han tok Vegard til lege i dag, han ringte legekontoret kl. 10.30 - to timer etter åpning. Da hadde de allerede dobbeltbooket alle timene for dagen, med unntak av timen kl 11...Den tok Vegard. Han har streptokokkinfeksjon og øreverk...
Nå er det nok en antibiotikakur på ham - han rekker knapt å avslutte en, før han får en ny infeksjon og må på en ny...
I morgen tror jeg at jeg tar Erik til lege også, for han har hatt feber siden torsdag og hoster veldig.
Skulle ikke meg forundre om han har streptokokker han også...
Jeg har aldri vært så sjuk i mitt liv før! Det var perioder i går kveld, jeg i senga og ønsket at noen bare skulle kappe av meg hodet...
Men, takk og lov for antibiotikaen... i morgen er jeg sikkert mye bedre...
Gleder meg til livet er på skinner igjen!