Vi er visst her igjen. Har ikke så mye tid til å skrive for tiden, men lese det gjør jeg av og til!! Håper dere har det fint alle sammen?! Vi har det ihvertfall kjempe fint her i gode gamle Norge. Freyja er blitt en racer til å snakke norsk og hun stortrives i barnehagen.
Freyja har vært mye plaget med eksem siden jul i fjor. Hun ble så dårlig etter at vi kom i vår at hun begynte å få feber pga infeksjon og mye styr. Det endte med at jeg måtte dra på legevakten med henne en kveld hun var veldig dårlig. Legen sa etter bare et par sekunder at hun måtte få penicillin. Hun ble bedre med en gang, og jeg ble så sur på alle spesialistene og legene vi var til på Island som ikke kunne hjelpe henne. Vi fikk time hos spesialist her i Kristiansand og nå er hun så fin i huden at vi må kommentere det hver dag. Mange kommer og sier til oss at: oi så søt Freyja er. Man ser det liksom så mye bedre nå som huden er blitt glatt og fin. Vi har jo sett det hele tiden, men skjønner at det er vanskelig for "fremmede" å se bak en ru, rødflekkete hud. Lille tusta mi
Hun er som sagt blitt barnehagejente og hun stortrives der. Vi får ikke skrytt nok av barnehagen og personalet der. Det må være den mest fantastiske barnehagen i hele verden tror jeg

Saga går også der, og Edda står på venteliste for å få plass der. Hun er i en annen barnehage nå. Vi er kjempe fornøyd med den også, men det blir bare litt for upraktisk og vanskelig å ha dem i forskjellige barnehager.
Jeg er på jobbjakt, men finner liksom ikke det helt store. Kan ha noe med at jeg føler jeg allerede har en fulltidsjobb hjemme, men jeg håper jo at jeg får noe snart. Siden samboeren min går på skole er det jo veldig greit å ha inntekt! Foreløpig har jeg et lite vikariat som er slutt 15. september. Håper jeg får noe som tar over når jeg ferdig der!!
Ble langt dette, men her er et bilde av Freyja tusta
og så et av Freyja og Edda