Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2006, 15:25   #1
Supermedlem

Plutseliten sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,356
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
hyper Hei hei!

Vi er visst her igjen. Har ikke så mye tid til å skrive for tiden, men lese det gjør jeg av og til!! Håper dere har det fint alle sammen?! Vi har det ihvertfall kjempe fint her i gode gamle Norge. Freyja er blitt en racer til å snakke norsk og hun stortrives i barnehagen.

Freyja har vært mye plaget med eksem siden jul i fjor. Hun ble så dårlig etter at vi kom i vår at hun begynte å få feber pga infeksjon og mye styr. Det endte med at jeg måtte dra på legevakten med henne en kveld hun var veldig dårlig. Legen sa etter bare et par sekunder at hun måtte få penicillin. Hun ble bedre med en gang, og jeg ble så sur på alle spesialistene og legene vi var til på Island som ikke kunne hjelpe henne. Vi fikk time hos spesialist her i Kristiansand og nå er hun så fin i huden at vi må kommentere det hver dag. Mange kommer og sier til oss at: oi så søt Freyja er. Man ser det liksom så mye bedre nå som huden er blitt glatt og fin. Vi har jo sett det hele tiden, men skjønner at det er vanskelig for "fremmede" å se bak en ru, rødflekkete hud. Lille tusta mi

Hun er som sagt blitt barnehagejente og hun stortrives der. Vi får ikke skrytt nok av barnehagen og personalet der. Det må være den mest fantastiske barnehagen i hele verden tror jeg Saga går også der, og Edda står på venteliste for å få plass der. Hun er i en annen barnehage nå. Vi er kjempe fornøyd med den også, men det blir bare litt for upraktisk og vanskelig å ha dem i forskjellige barnehager.

Jeg er på jobbjakt, men finner liksom ikke det helt store. Kan ha noe med at jeg føler jeg allerede har en fulltidsjobb hjemme, men jeg håper jo at jeg får noe snart. Siden samboeren min går på skole er det jo veldig greit å ha inntekt! Foreløpig har jeg et lite vikariat som er slutt 15. september. Håper jeg får noe som tar over når jeg ferdig der!!

Ble langt dette, men her er et bilde av Freyja tusta
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

og så et av Freyja og Edda
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 06-09-2006, 15:31   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hei hei!

Så utrolig koselig å høre fra deg igjen! Godt at flytting har gått greit og at tilvenning til norsk går over all forventning. Håper dere får orden på barnehageproblemet snart også, slik at dere slipper å ha dem på forskjellige steder.

Takk for titten! Du har nydelige jenter. Også så stor Edda har blitt!

Ønsker deg lykke til med jobbsøk!

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 15:46   #3
Seniormedlem

spent sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 2,197
spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.

Hei hei Plutseliten

Du har vært savnet. Nydelige navn, nydelige jenter.

Sltsomt å ha dem i forskjellige barnehager ja....Erle og Johannes gikk i hver sin barnehage et år.

Lykke til med jobbsøkingen

spent er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 11:36   #4
Supermedlem

mayapril sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: østenfor sol
Meldinger: 653
mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.mayapril er et navn alle kjenner.

Freyja har jo alltid vært nudeli' ...
Akkurat som søstrene sine.
Så godt at dere er hjemme i fedrelandet igjen da, håper mannen trives og
Jeg er og på jakt etter jobb nå, men har noe på gang... me får sjå.

Sitat:
Opprinnelig postet av DrBabe
Feig er du i hvert fall ikke, mayapril.
mayapril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 11:57   #5
Seniormedlem

Mumrik sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,016
Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.Mumrik er fantastisk mot andre.

Så skjønne unger! Bra at dere trives der nede, jeg har tenkt på dere stadig vekk. Hvilken barnehage går jentene dine i da? De jeg jobber for driver en hage der nede, så jeg er alltid opptatt av hva som skjer på den fronten. Har hørt litt rusk fra et par andre barnehager i Kristiansand, så det er fint å kunne anbefale folk noe jeg vet er bra, og som ikke høres ut som reklame..

Mumrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 12:02   #6
Medlem

Veronica75 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 468
Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.Veronica75 er et navn alle kjenner.

Så koselig å se dere igjen!

Flott at dere trives i nye omgivelser og nye barnehager.

Så søt Freyja og Edda er!
Gammel 07-09-2006, 22:46   #7
Medlem

Virvellen sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Kristiansand
Meldinger: 363
Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.

Hei og velkommen hit igjen!
Så fint at dere trives og at dere er fornøyd med barnehagen. Men jeg tror nok vår barnehage er den beste i Kr.sand, den er super!

Hvis du har tid innimellom slagene og har lyst, så kanskje vi kunne treffes en gang? Bare send en pm. Forresten, jeg er jo i full jobb også, så kanskje det kan bli vanskelig å finne tid...

Gammel 07-09-2006, 23:10   #8
Supermedlem

Astrid sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,479
Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.

..................

Sist endret av Astrid; 09-10-2006 kl 01:46.
Astrid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2006, 14:49   #9
Supermedlem

Plutseliten sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,356
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.

Så gøy at dere husker oss da! Tenker stadig på dere og var blitt ganske så desperat etter nett

Barnehagen til Saga og Freyja heter Hokus Pokus. Seriøst! Den beste i verden Når vi forteller folk at vi har jentene der sier alle: åh den har vi hørt så mye bra om! Jeg kan jo f.eks bare nevne super engasjerte voksne, klatrevegg inne, store flotte lokaler, 40% av de ansatte er menn! Fantastisk

Edda går i en barnehage som heter Ravnedalen barnehage. Den er vi også veldig fornøyd med. Edda er så spent når hun kommer dit. Det er godt for mammahjertet. Var ikke så bra å komme på tilvenning og alle de andre mammaene i barnehagen akker og oier over hvor fælt det er at så små er i barnehagen Edda er yngst, men som sagt.. hun trives og blir uendelig mye dullet med

Astrid: Skal se om jeg får kommet meg inn på ammetåka. Tida går så fort jeg får bare aldri summet meg til å gjøre noe som helst for tida..

Virvellen: Hvor er dine i barnehage?
Gammel 08-09-2006, 21:11   #10
Medlem

Virvellen sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Kristiansand
Meldinger: 363
Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Virvellen: Hvor er dine i barnehage?
De går i Auglandstjønn. Vi er veldig fornøyd, så de fortsetter der selv om det ikke er i skolekretsen vår.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:25.