Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-01-2006, 11:13   #1
Medlem

Skorpion76 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Sarpsborg
Meldinger: 170
MP Rating: 0% (0)
Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.
Hei hei.. nå er det lenge siden vi var her

Hei allesammen! Nå har vi endelig fått internett igjen, så nå tenkte jeg å bli litt mer aktiv her igjen , Vet ikke om det er så mange som husker oss, men vi husker mange av dere . Synes disse sidene er veldig koselige. Ser det er mange nye her, eller kanskje bare nye nick, synes jeg kjenner igjen noen i de nye nickene. Og gratulerer til alle dere som har en liten spire på gang. Så koselig.

Thea-emilie er faktisk 16 mnd i dag, og tiden flyr så fort. Hun er en utrolig blid og fornøyd jente som finner på masse rampestreker om dagen og skravler som en foss. Synes tiden med henne så langt har vært helt fantasisk, at noe så lite kan gi en såå mye glede.

Akkurat nå løper hun rundt med lua på hodet og leter etter cola skvetter og gotteri.. hehe.. og der fant hun sjokoladen ja , må finne noen nye gjemmesteder tror jeg.

Håper vi kan få lov til å være med her inne igjen. Er godt å ha noen å "snakke" med.

Skal prøve og få lagt ut noen bilder av trollungen min senere

Tobias født 29/12-06
Skorpion76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 11:34   #2
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,390
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hei hei.. nå er det lenge siden vi var her

Hei

jeg husker deg, jeg...

Jeg er en av dem som har byttet Nick da.i Er vel en 10 stk som har gjort det i løpet av det siste året, ja...

Koselig å høre fra deg igjen.

Gleder meg til bilder!

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 11:50   #3
Veteranmedlem

Stjerne sin avatar

Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,257
Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.
kidoki Sv: Hei hei.. nå er det lenge siden vi var her

Velkommen tilbake

Jeg har ikke glemt dere jeg heller
Selvsagt får du være med oss igjen
Gleder meg til bilder

Klemmer fra Stjerne
Gammel 29-01-2006, 12:21   #4
Supermedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,408
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Velkommen tilbake! Vi tar imot med åpne armer vet du vel!
Gammel 29-01-2006, 12:26   #5
Seniormedlem

litjpia sin avatar

Sted: trønderveitj
Meldinger: 1,843
litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.

heihei og velkommen tilbake. neida, du er ikke glemt!

lille gode attpåklatten vår...
litjpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 12:42   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,751
Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.Janica er fantastisk mot andre.

Hei og velkommen tilbake

Mitt gamle nick var Acin

Janica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 12:44   #7
Seniormedlem

Impala sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Asker
Meldinger: 1,781
Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.Impala har en strålende fremtid.

Heisann! Velkommen tilbake! Koselig å se deg igjen!

Bilder

Impala

til Julie (juni 2001) og Martin (september 2004)

Impala er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 13:14   #8
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Heeeeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Så kos å se deg igjen, selvsagt husker vi deg!!!

Så flott at du skal bli mer aktiv, det ser jeg frem til!! Og Thea-Emilie høres ut som en herlig liten jente, gleder meg til bilder!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 13:45   #9
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,930
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Koselig å se deg igjen! Har selvsagt ikke glemt deg

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 20:20   #10
Seniormedlem

Massi sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.

Så koselig å se deg igjen. Jeg husker dere jeg også

Det skal bli artig å se bilder av snuppa di

Velkommen tilbake

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:19.