Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2005, 08:20   #1
Medlem

Marine sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 125
MP Rating: 0% (0)
Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.Marine er et navn alle kjenner.
Arrow Hei! -Måtte bare se om dere fortsatt var her!

Kjære dere!

Lenge siden.
Det går slag i slag med jobb, Marine på nå 13 mndr pluss den lille i magen. Er nå ca 6 mndr på vei. Har fått termin 3 mars.
Har rett og slett omtrent null tid å kose meg med nettet lenger.
Men jeg må prøve titte innom i blandt.
Det dukkere stadig opp spørsmål mht div ting mht barnet.

Gruer meg til fødselen altså..... pga marerittet sist gang.
Men om jeg insiterer vet jeg at kan få keisersnitt om ønsker.

Savner dere!

Klem

Sist endret av Marine; 25-11-2005 kl 08:23.
Marine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2005, 10:12   #2
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hei! -Måtte bare se om dere fortsatt var her!

Hei hei... Har tenkt mye på deg, ja... Trodde vi hadde termin omtrent på likt også med det nye barnet, ment vi annonserte det omtrent samtidig, men da husker jeg nok feil da. Har lurt fælt på hvordan det går i forholdet til din samboer som vel ikke var spesielt lykkelig for ett år siden???

Håper du titter innom i blandt og at vi kan få høre hvordan det går med dere!!!

Savner deg også Klem
Gammel 25-11-2005, 12:05   #3
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt å høre fra deg!! Har tenkt masse på deg og lurt fælt på åssen det går.
Håper du får sett innom oss iblant og at det går bra med deg!
Gammel 25-11-2005, 12:17   #4
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å høre fra deg igjen!!

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2005, 12:59   #5
VIP-Medlem

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,911
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.

Der er du ja... har lurt på hvor du var blitt av .. godt å se deg...

ikke gru deg til fødselen du, det går mye bedre denne gangen skal du se..
Gammel 25-11-2005, 13:15   #6
Supermedlem

Ulla sin avatar

Sted: Australia
Meldinger: 955
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.

Hyggelig å høre at alt står bra til med dere! Blir spennende med en til, men jeg skjønner at du gruer deg til fødselen hvis du hadde en dårlig opplevelse forrige gang. Jeg tror jeg har fortrengt alt fra fødselen(untatt syingen etterpå...), så jeg gruer meg ikke enda. Men jeg synes faktisk keisersnitt er noe av det verste som kan skje, men der har man heldigvis forskjellige oppfatninger.

Lykke til videre
Gammel 25-11-2005, 14:01   #7
Veteranmedlem

Stjerne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,257
Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.Stjerne har en strålende fremtid.

Heia
Så kos å få noen ord, og oppdatering fra deg igjen
Har tenkt på deg
Gammel 25-11-2005, 18:09   #8
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann! Så koselig å høre fra deg.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2005, 21:07   #9
Seniormedlem

mowa sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,646
mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.

Så koselig å høre fra deg

Kan godt forstå at du er skeptisk til fødselen,
marerrittet ditt sist er det nok ingen som vil gjennom
Men alle fødssler er forskjellig, så jeg fingrene for at det går bedre denne gangen.

MorStine: Stemmer nok at dere annonserte det omtrent sammtidig, men ho hadde akkurat tatt en test da... og du hadde holdt på hemmeligheten i noen uker
Og jeg mener at Marine har sagt at ho skulle flytte fra samboeren så jeg håper det går bra med de alleine

Okt-04 Mai-08
mowa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:16.