Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2005, 00:59   #1
Medlem

Black angel sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Kodal
Meldinger: 154
MP Rating: 0% (0)
Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.Black angel er bare skikkelig grei.
Hei og hopp jenter!!

Hei og hopp jenter!! Da er jeg tilbake!! Dere har vært savnet og jeg har vært inne og lest litt men har ikke hatt overskudd til og skrive noe!!

Så her er vi da på plass i det nye huset!! Det er vært en meget slitsom prosess men nå er alt ferdig untatt hagen og innredning av garasjen! (Jeg kommer ikke til og bygge igjen da skal jeg i allefall ha noen til og gjøre alt! ) Sånn ellers så ser det ut som om at vi kommer til og trives veldig godt her har alle tiders naboer som har stilt opp siden dag 1!! Det kommer bilder etter vært!!

Så en liten opp datering på Tirill ho er høyt og laft om dagen så jeg blir små av ho til tider! Har ikke begynt og gå ennå men ho reiste seg opp uten noe og holde seg i for et par dager siden og i går til morgenen gikk ho 3 stabbene skritt! Ellers så er ho fortsatt ikke så stor denna jenta mi! På 15 mnd kontrollen 8580 og 73 lang! Å så har ho jo så småe bein hu bruker str 15-16 i sko noe de kun har på HM og lingnende steder!
Tror det var det meste jeg kom på i farta men det så da ut til og være nok!!

Så må jeg jo gratulere Mimosa og Emmy så mye med spiren i magen! Det er sikkert mere jeg har godt glipp av så er det noen jeg skulle ha gratulert så kommer den her Gratulerer til alle som jeg skulle ha glemt!

Sånn da tror jeg at det var alt! Og er det noe dere lurer på om det ene eller andre så kan dere jo helle bare spørre!!

Glad i dere jenter og det er godt og være tilbake!!

Kåret til maiklubben`s Naturmedisinske Natteravn!

Black angel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2005, 01:04   #2
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hei og hopp jenter!!

Velkommen tilbake, godt å ha deg her
Gammel 09-09-2005, 19:16   #3
Supermedlem

sofen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Nøtterøy, Vestfold
Meldinger: 913
sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.sofen er fantastisk mot andre.

Hei, der var du jo! Gratulerer med nytt hus, har tenkt på dere¨, også kjørt forbi en gang ..............

Pussig at Tirill er så liten, det er Johanne også! Men så små ben har hun altså ikke, her går det i str 21!

Gleder meg til å se bilder!

sofen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2005, 19:56   #4
Supermedlem

Tonine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Varmebyen
Meldinger: 1,083
Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.Tonine er fantastisk mot andre.

Så hyggelig da! Gratulerer med nytt hus- det må være såååå deilig å flytte inn i noe som man har bestem alt på selv!

Flinke Tirill som har begynt å stabbe- nå som ho har tatt de første tre skrittene, så går det med racerfart etterpå!!
Gammel 09-09-2005, 20:33   #5
Supermedlem

Lalla sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 625
Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.Lalla er som en lysfontene.

Hei på deg ! Så koselig å høre nytt fra deg! Gratulerer med det nye huset! Tenker det er deilig at ting begynner å komme på plass .

Lalla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2005, 21:18   #6
Medlem

mami sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 456
mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.

Heia

Koselig å høre fra dere! Gratulerer så masse med nytt hus,heldige dere er

Barn er så forskjellige,noen små noen store... helledussen så små søte foter!

Nå er det nok ikke lenge før tirill også løper rundt i huset
Gammel 09-09-2005, 22:06   #7
Seniormedlem

Mari sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.

Godt å ha deg tilbake BA

Høres ut som dere har kommet riktig så godt i hus nå ja Og Tirli høres ut som ei skikkelig aktiv lita jente om dagen ja, det tror jeg forresten alle maiungene er nå.

Gleder meg til å se bilder av huset

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2005, 20:21   #8
Seniormedlem

Søs sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,724
Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.

Har savna deg jeg

Høyt og lavt ja...I know...

Gleder meg til bilder
Gammel 10-09-2005, 23:26   #9
Medlem

Virvellen sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Kristiansand
Meldinger: 363
Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.Virvellen er som en lysfontene.

Fint å ha deg tilbake igjen!

Grattis med nytt hus, kan tenke meg det er en del å gjøre der ja.

Venter spent på bilder...
Gammel 11-09-2005, 09:55   #10
Seniormedlem

Klumpen sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,748
Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.

Hei hei! Gratulerer med nytt hus! Bilde bilde bilde!!
Klumpen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:21.