Hei og hopp jenter!! Da er jeg tilbake!! Dere har vært savnet og jeg har vært inne og lest litt men har ikke hatt overskudd til og skrive noe!!
Så her er vi da på plass i det nye huset!! Det er vært en meget slitsom prosess men nå er alt ferdig untatt hagen og innredning av garasjen! (
Jeg kommer ikke til og bygge igjen da skal jeg i allefall ha noen til og gjøre alt!
) Sånn ellers så ser det ut som om at vi kommer til og trives veldig godt her har alle tiders naboer som har stilt opp siden dag 1!! Det kommer bilder etter vært!!
Så en liten opp datering på Tirill ho er høyt og laft om dagen så jeg blir små

av ho til tider! Har ikke begynt og gå ennå men ho reiste seg opp uten noe og holde seg i for et par dager siden og i går til morgenen gikk ho 3 stabbene skritt!

Ellers så er ho fortsatt ikke så stor denna jenta mi!

På 15 mnd kontrollen 8580 og 73 lang! Å så har ho jo så småe bein hu bruker str 15-16 i sko noe de kun har på HM og lingnende steder!
Tror det var det meste jeg kom på i farta men det så da ut til og være nok!!
Så må jeg jo gratulere Mimosa og Emmy så mye med spiren i magen! Det er sikkert mere jeg har godt glipp av så er det noen jeg skulle ha gratulert så kommer den her Gratulerer til alle som jeg skulle ha glemt!
Sånn da tror jeg at det var alt! Og er det noe dere lurer på om det ene eller andre så kan dere jo helle bare spørre!!
Glad i dere jenter og det er godt og være tilbake!!