Husker dere meg??
Lenge siden jeg har skrivi noe her inne nå, men er inne å leser hver dag...
Først og fremst gratulerer til alle nyfødte og gravide
Her i huset går dagene utrolig fort og jeg er 32 uker på vei alt... har begynt å jobbe 50% og har tre uker igjen til jeg går ut i en litt tidlig permisjon , 5 uker før termin.
Thea har blitt så stor og har strekt seg masse. Skravler som en foss og noen ganger må jeg ta hu i å kjefte på andre barn i butikken osv

Hun elsker vannet nesten litt for mye og synes det er supermoro å dukke under. Mormor har spandert sesongkort på Tusenfryd (bor 2 min unna)på meg og gubben så vi er ofe der nede og bader. Mye greiere å dra dit enn på stranda, men vi drar på strandutflukter å innimellom
Så håper jeg dere kloke damer kan hjelpe oss litt da... Thea har fått endel utslett på nese, hake, hals, mage, rygg og i små flekker på armene. De klør ikke, og de hun har nå kom i går kveld. Hun hadde litt av det samme på magen en gang før og da kom legen fram til at det var atopisk eksem, og vi fikk locoid krem som funka bra. Men den skal jo ikke brukes i ansiktet så der har vi nå prøvd a-derma.
Er dette også atopisk eksem , bare mere utbredt??

utslettet på magen her er i virkeligheten mere likt som det på haka.. og det er skikkelige nupper.
blei langt det her... kanskje skrive litt oftere og kortere