Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-08-2005, 12:12   #1
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,537
MP Rating: 0% (0)
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Helt utrolig

Vi skal ha vår første ordentlige barnefrie helg på snart 3 år. Vi har hatt en barnefri helg tidligere, men det var rett før Vilde kom til verden. Så jeg var vel ikke akkurat så festlig høygravid som jeg var. Og den turen var i forbindelse med jobben min også. Første gang vi har en helg helt alene som vi kan gjøre hva vi vil. Vi er ikke akkurat bortskjemt med barnevakt for å si det sånn.

Mannen min vet ikke noe ennå, men jeg ringte han i sta og ga beskjed om at han måtte komme hjem litt tidligere fra jobben i dag. Han er overbevist om at det er noe jeg har kjøpt eller at det er noe vi skal avgårde å handle. Jeg måtte garantere han at det ikke var enda en vogn.

Tenker han blir overrasket jeg. Vi skal på helgetur til Gøteborg sammen med et vennepar. Har fått mormor og eldste fetteren til ungene på 12 år til å passe ungene i helga. Da blir ikke mormor helt utslitt når han kan ta seg av en del av springingen og lekingen.

Nå skal jeg legge Vilde for å sove og Jeanett blir vel satt litt foran TV med en film, for nå har jeg det råtravelt her. Må fyke over huset litt siden andre skal bo her i helga, også skal jeg pakke for begge to sånn at han ikke ser at vi har med kofferter. Da kan han jo leve i handletur-troen litt til. Jeg gleder meg i alle fall.
Gammel 05-08-2005, 12:14   #2
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.
Sv: Helt utrolig

Åh, det låter härligt!!! Nu får ni kosa er ordentligt på turen!!!
Gammel 05-08-2005, 12:21   #3
Supermedlem

Smilla70 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 961
Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.Smilla70 er et navn alle kjenner.

Hihi....jeg visste det jeg!!

God tur Elisabet!! Håper helgen blir fin
Gammel 05-08-2005, 12:23   #4
Seniormedlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,827
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

Så koselig!

God tur - det er dere vel unt!
Og Gøteborg er en koselig by - vi var der i påsken.

Gleder meg til å høre om reaksjonen til mannen!

Gammel 05-08-2005, 12:25   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 1,001
Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.Linnen har mye å være stolt av.

God tur!!!! Det hørtes deilig ut!
Vi stikker til Roma en langhelg i Oktober, uten Andrea. Det blir deilig!
Linnen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2005, 12:25   #6
Veteranmedlem

Heidi sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,523
Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.

Hehe, tenker mannen blir glad! (..og lettet over at det faktisk ikke er en ny vogn til vognparken)

Kjørte avsted på handletur med sambo før vi fikk unger en gang jeg også, her i Tr.heim. Satte ham fra meg på en bensinstasjon i Oslo Han forstod ingenting. Men så kom det plutselig en annen bil stappet full med kompiser, og festen var i gang. En hel helg uten sambo, mmmmm, det var godt det

Tenkte jeg skulle mannappe ham en gang til nå snart, bare at den turen er inkludert kun mòi

Håper dere STORKOSER dere masse! Det er godt for forholdet med slike pusterom

Heidi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2005, 12:38   #7
Supermedlem

magnolia sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,116
magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elisabet
Jeg måtte garantere han at det ikke var enda en vogn.
Lurer på hvorfor han trodde det, jeg...

God tur, det blir nok godt med litt ungefri! Skulle gjerne vært flue på veggen og sett fjeset hans når han får vite hva dere skal...
Gammel 05-08-2005, 12:43   #8
Supermedlem

Cicci sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,435
Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.Cicci er fantastisk mot andre.

Kos dere masse!
Gammel 05-08-2005, 12:47   #9
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,958
B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.

Dere må kose dere masse sammen!! God Tur!!

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2005, 14:05   #10
Veteranmedlem

pillen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,064
pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.

Å så spennende!!! Og for en super overraskelse! (skulle ønske deg var meg).

Dere får kose dere masse og nyte hverandre!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:46.