Vi skal ha vår første ordentlige barnefrie helg på snart 3 år.

Vi har hatt en barnefri helg tidligere, men det var rett før Vilde kom til verden. Så jeg var vel ikke akkurat så festlig høygravid som jeg var. Og den turen var i forbindelse med jobben min også. Første gang vi har en helg helt alene som vi kan gjøre hva vi vil. Vi er ikke akkurat bortskjemt med barnevakt for å si det sånn.
Mannen min vet ikke noe ennå, men jeg ringte han i sta og ga beskjed om at han måtte komme hjem litt tidligere fra jobben i dag. Han er overbevist om at det er noe jeg har kjøpt eller at det er noe vi skal avgårde å handle. Jeg måtte garantere han at det ikke var enda en vogn.
Tenker han blir overrasket jeg. Vi skal på helgetur til Gøteborg sammen med et vennepar. Har fått mormor og eldste fetteren til ungene på 12 år til å passe ungene i helga. Da blir ikke mormor helt utslitt når han kan ta seg av en del av springingen og lekingen.
Nå skal jeg legge Vilde for å sove og Jeanett blir vel satt litt foran TV med en film, for nå har jeg det råtravelt her. Må fyke over huset litt siden andre skal bo her i helga, også skal jeg pakke for begge to sånn at han ikke ser at vi har med kofferter. Da kan han jo leve i handletur-troen litt til. Jeg gleder meg i alle fall.