Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-02-2006, 12:50   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Her er jeg!

Kommer med en liten rapport fra Puseheimen... Her går alt strålende.... Mads ANdreas er kjempe snill og Julie Therese er kjempe stolt av brodern. På søndag skal vi ha dåp og vi gleder oss til hele familien er samlet. Vi skal ha koldtbord....

Formen min er kjempe topp og jeg trives skikkelig som tobarnsmor. Har en herlig tilværelse. Mads Andreas sover kjempe godt om natten. Julie THerese sover desverre lite. Hun trasser skikkelig om natten og det er litt slitsomt. Men det må vel til det og. Vi jobber med det om dagen, men det er ikke så lett.

Her kommer også et lite bilderas fra barna...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 12:54   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Her er jeg!

Så koselig å høre fra deg.
For noen herlige godunger du har Sååå blid da - begge to Ikke helt ulike heller

Lykke til med dåpen. Kos dere og nyt dagen.
Gammel 24-02-2006, 12:54   #3
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,001
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Så store de begge to har blitt!
NYDELIGE!
Gammel 24-02-2006, 12:59   #4
VIP-Medlem

Pippi-mor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,143
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.

Så koselig med en liten oppdatering.

Skjønne unger du har!
Gammel 24-02-2006, 13:41   #5
Veteranmedlem

Lilly16 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 3,012
Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.

Nydelig unger!

Lilly16 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 13:41   #6
Seniormedlem

Massi sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.

Så herlige bilder av nydelige barn
Gammel 24-02-2006, 14:10   #7
Supermedlem

aurora sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,448
aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.aurora er fantastisk mot andre.

Så skjønne barn! Koselig med stolte storesøstre da
Håper dere får natten til å gå bedre etterhvert

Jeg kommer også fra Hønefoss forresten
aurora er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 14:13   #8
Supermedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,408
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av aurora
Så skjønne barn! Koselig med stolte storesøstre da
Håper dere får natten til å gå bedre etterhvert
Gammel 24-02-2006, 14:21   #9
Veteranmedlem

Lilly16 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 3,012
Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.Lilly16 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av aurora
Jeg kommer også fra Hønefoss forresten
...og jeg har gått på skole i Hønefoss.

Lilly16 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 15:22   #10
Supermedlem

sola1 sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 817
sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.

Så fine barn du har.

min helseside
sola1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:11.