Nei, nå var det vel på tide å skrive noen ord her. Har vært sniker lenge nå. Medlemmene fra Aprilklubben husker meg kanskje fra den tiden jeg var aktiv?

Så gikk tida litt fra meg en periode. jeg måtte gjøre meg ferdig på skolen og forsøke å få meg jobb. Fikk heldigvis jobb her i hjembyen, så vi ble værende nordpå og er lykkelig for det.
Nå har jeg gått over til å jobbe bare nattevakter i en periode og da har det blitt noe mer tid foran pcen, men har altså ikke knødd meg til å skrive noe før nå. Jeg har uansett hatt stor glede av å følge med på diverse tråder her inne. Ingen kan vel skape godt lesestoff som denne klubben, det er jeg hellig overbevist om.
Isaken min er også blitt stor. En bestemt ung herremann som ikke går av veien for å demonstrere for sine overbevisninger
Ellers skjer det masse i livet mitt uten at det skjer noe i det hele tatt.. Vi har så mange planer som skal ut i livet, men alt står og faller på å finne seg et hus og det er jo komplett umulig. Siden

er arbeidsledig så når vi dessverre ikke særlig langt i noen budrunder. Det er skrekkelig frustrerende. Leiligheten vi bor i begynner å bli svært trang. Tålmodigheten min har strekt seg lang over smertegrensen

, men det er vel ikke stort å gjøre med.
Håper alle dere har det bra. Så at Marie mistet sin gutt og det gjorde meg veldig vondt. Silav håper jeg det ordner seg for på babyfronten snart også
Jeg blir vel mer aktiv her nå som oppdateringen er forfattet så vi snakkes
Klem fra Ira