Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2006, 16:59   #1
Supermedlem

Evensmamma sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
her kommer rapporten med bilder

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
her kommer jeg inn med pappa var veldig nervøs
her forgår ekteskapsinngåelsen
her er vi gift og klar for fotoshot
familiebilde på kirketrappa
her er bilen vi kjørte bryllupsdagen vår
her er koldtbordmaten det smakte godt
bilde av meg i den nydelige kjolen
her skal kaken skjæres..kaken er mandelbunn med sjokolademousse mmmmm
dagen begynte for min del kl 05.45 og jeg tok en lang gåtur..det var strålende vær..var hos frisør fra 10 til 14.20 ca der jeg ble vartet opp med baguett og chammpis storkosa meg med å bli litt bortskjemt..tiden gikk fort og pappa henta meg og da vi kjørt opptil kirka presset tårene på..men vielsen var nydelig og solisten sang 2 sanger "mitt hjerte er ditt" og amazed nydelig og jeg gråt og gråt..deretter bar det til fotografen hvor vi hadde det veldig gøy en times tid..mye morsomme bilder tenker jeg..deretter til selskapet hvor vi holdt det gående til 2.30 om natten da kjørte vi til hotellet og tok oss et deilig avslappende bad..og en god nattesøvn og våkente opp til en nydelig frokost..dette var en kort versjon..fra vår dag
Gammel 21-06-2006, 17:05   #2
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,802
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: her kommer rapporten med bilder

Jeg blir alltid så rørt når jeg leser bryllupsrapporter. Takk for at du ville dele dagen med oss. Du var en utrolig vakker brud en nydelig kjole. Og så det fine familiebildet da.
Gratulerer med vel overstått dag.

Åh, synet av den lekre bryllupskaka gjorde meg ikke akkurat mindre sulten.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 17:19   #3
Seniormedlem

betters sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 2,251
MP Rating: 100% (2)
betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.

Kjempefine bilder!! Dere var kjempe nydelige alle tre
Koselig å lese rapporten din! Drømmer meg tilbake til min egen bryllupsdag og kjenner fortsatt nervene for snart 8 år siden..

Lykke til som nygifte!!
Gammel 21-06-2006, 17:30   #4
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 4,024
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

så vakker

Gratulerer som nygift

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

dersom du føler deg ensom er det kanskje fordi du bygger vegger istedenfor broer.
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 17:31   #5
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,537
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempeflotte dere alle. Gratulerer som nygifte. Var jo et strålende vær dere hadde.

Det er et eller annet med mannen din som virker litt kjent. Han jobber ikke tilfeldigvis med noe bil-greier i Tønsberg?
Gammel 21-06-2006, 18:48   #6
Seniormedlem

Jenna sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,709
Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.Jenna har en strålende fremtid.

Så fine dere var? Høres ut som en minnerik dag!

Og den kaka så bare så god ut.
Gammel 21-06-2006, 21:28   #7
Supermedlem

ctanse sin avatar

Sted: i et rekkehus
Meldinger: 722
ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.ctanse er som en lysfontene.

Flotte bilder fra en minnerik dag for deg! Gratulerer som nygift!

Takk for titten.
Gammel 22-06-2006, 06:09   #8
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Meldinger: 4,384
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye. Takk for fin rapport og flotte bilder. Du var nydelig i kjolen, knallfin . Høres ut som en flott dag.

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 06:19   #9
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,958
B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.

Takk for du deler bilder med oss, nydelig kjole!

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 08:54   #10
Seniormedlem

Lullen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Akershus
Meldinger: 1,782
Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.Lullen har en strålende fremtid.

Gratulerer som fru
Du kledde kjolen veldig godt og en nydelig bukett du hadde

Det så ut som en fantastisk dag og kaka så utrolig god ut!!
- -Oliver jan`04
.. -Leon 30.mars `07
Lullen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:50.