Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-03-2006, 11:01   #1
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
MP Rating: 0% (0)
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.
eek Hjeeeelp, Adrian skal sove borte!!!!

Fra lørdag til søndag skal Adrian sove hos Sebbismamma og Sebbi! Snille Sebbismamma lurte på om ikke hun kunne ha ham, så jeg og kunne kose oss alene sammen!

Vi gleder oss masse, skal ut og spise middag (Fratelli ja! ), og gå på kino etterpå. Også kan begge sove lenge på søndagen, blir helt rart jo!

Blir litt jeg da... Ikke for Adrian, jeg vet at han kommer til å storkose seg, men hva med meg da? Det blir første gang han er ordentlig borte over natta!!! Foreldrene våre har jo passet ham når vi har vært i Trondheim eller Hammerfest, når vi har vært ute på byen, men da har vi jo sovet i samme hus, og da blir man liksom ikke helt borte fra ham alikevel!

Ja, ja, jeg får bare stålsette meg, og håpe han oppfører seg når han skal legge seg, og på natta!

Tenk, endelig kan vi feire forlovelsen (september), 6 års-dagen vår (januar), baby, ny jobb, m.m!!!

2006

2008

Sist endret av Cilo; 03-03-2006 kl 11:05.
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 11:06   #2
Supermedlem

Lilu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: ...
Meldinger: 1,013
Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.Lilu er fantastisk mot andre.
Sv: Hjeeeelp, Adrian skal sove borte!!!!

Så deilig!! Vilde har sovet borte masse.. Rart, men deilig...
Lilu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 11:26   #3
Seniormedlem

Klosetta sin avatar

Meldinger: 2,362
Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.Klosetta har mye å være stolt av.

Så deilig! Kos dere!!
Klosetta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 11:29   #4
Seniormedlem

Happii sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,750
Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.Happii har en strålende fremtid.

Å så korselig dere skal få det Og tenk på han da..... Han kommer sikkert til å kose seg GLØGG i hjel Tenk å være så heldig at han får lov til å overnatte hos kompisen sin, de blri nok ganske så stas.
Og jo før dere hopper ut i det jo bedre......jeg har enda ikke vert borte fra barn amin e 1 natt jeg, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi vi ikke har barnevakter til de tre røverne, også vil jeg ikke spørre hvemsomhelst heller men jeg skulle øsnke jeg hadde samme mulighet som deg, så nyt det! Kos dere og feir forlovelsen og alt og kos dereDet går nok sikkert bra og du kommer helt sannsynlig til å kose deg masse du også
Happii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 12:13   #5
Seniormedlem

Bella24 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2,157
Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.

Kos dere masse!!
Gammel 03-03-2006, 12:57   #6
Supermedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,302
MP Rating: 100% (2)
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cilo
Fra lørdag til søndag skal Adrian sove hos Sebbismamma og Sebbi! Snille Sebbismamma lurte på om ikke hun kunne ha ham, så jeg og kunne kose oss alene sammen!
Jeg vil også kjenne Sebbismamma.

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 13:04   #7
VIP-Medlem

Pippi-mor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,143
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.

Vet du Cilo - Det er ikke et sted i verden Adrian har det bedre enn hos Sebbismamma og Sebbi! (Bortsett fra hos dere og hos besteforeldre kanskje da. ) Adrian kjenner de jo veldig godt og er trygg på dem. Dette kommer til å gå helt fint.

Hva er det verste som kan skje? Jo; at Adrian ikke vil legge seg fordi han er litt gira over å få være på besøk hos bestekompisen og at det tar litt lenger tid før han sovner om kvelden.

Kos dere masse-masse!
Gammel 03-03-2006, 13:25   #8
Veteranmedlem

*Anita* sin avatar

Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,063
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.

Så deilig,og så gøy for Adrian

De kommer til å kose seg masse

Å dere må også kose dere masse,og nyt hverandre

*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 14:03   #9
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pippi-mor
Vet du Cilo - Det er ikke et sted i verden Adrian har det bedre enn hos Sebbismamma og Sebbi! (Bortsett fra hos dere og hos besteforeldre kanskje da. ) Adrian kjenner de jo veldig godt og er trygg på dem. Dette kommer til å gå helt fint.
Som jeg prøvde å presisere lenger opp, så er jeg IKKE bekymret for Adrians del, jeg VET han vil bli tatt godt vare på!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2006, 14:10   #10
Supermedlem

Mormette sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Harestua, hadeland
Meldinger: 1,124
Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.Mormette har mye å være stolt av.

Så heldig du er som har en sånn venninde da. Adrian kommer til å kose seg masse, og det må du prøve på også.
Håper dere får en kjempe fin kveld ute
Mormette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:28.