Er ikke særlig fan av høsten egentlig. Men enkelte dager blir den nesten min favorittårstid Iallefall når luften er klar og vindfri. Og fargene bare løper løpsk over naturen. To søndager i september var vi ute på tur. Og her er noen bilder, samt to LO'er
Ved Estenstadhytta:
Og ved Kyvannet:
__________________ LindaSD og Victoria Emilie -04 Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve (Scrappingen min)
Nydelige bilder og LOer. Og den jenta er jo bare så skjønn!
Ja, høsten kan være en fantastisk flott årstid. I dag har vi sol og blå himmel her, og luften er så klar og frisk. Humøret stiger definitivt mange hakk på slike dager.
Så flotte bilder og LOer! Du er jammen flink til å ta bilder! Vi har vært ute idag vi også, men mine barn har ikke tid til å stå stille for å bli tatt bilde av, så tviler på at jeg fikk noen blinkskudd.
__________________ Piper,storebror 25.02.04 og lillesøster 30.11.05
Selv er jeg ikke noen høstfan. Det blir kaldere, og det er et forvarsel om vinteren som kommer. Men innimellom har vi heldigvis sånne fine dager, med kald, klar luft og nydelige farger.
__________________ Magnolia, Mini (0204) og Junior (0107)
Ja, så lenge solen fortsatt varmer litt om dagen og himmelen er blå, så er høsten en fin tid, med en prakt av varme farger
Flotte bilder av en nydelig jente og flott høst
Jeg blir stadig imponert over LO'ene dine, den nederste var flott