Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2005, 23:38   #1
Medlem

mami sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 456
MP Rating: 0% (0)
mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.
gal Hukommelsen

Ja,hvordan står det til med den??

Jeg er blitt så glemsk...hukommelse som en gullfisk

Jeg glemmer alt mulig...heldigvis har det ikke hendt at jeg har glemt noe viktig (som å hente christoffer i b.hagen) ENDA....

Nesten som jeg skremmer meg selv litt,alzheimers i en alder av 25 år
Gammel 02-09-2005, 23:46   #2
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hukommelsen

Du er ikke alene om å ha dårlig husk.....

Husker ikke å spise eller å gå på do jeg....
Hjerne er noe dritt noen ganger..

Har tilogmed tatt hukommelse test og den ble ikke helt bra
Gammel 03-09-2005, 08:26   #3
Seniormedlem

*-neanine-* sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,041
*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.

og det går ikke over... har vært slik siden jeg fikk eldstemann jeg!
Merker jeg blir helt ekstremt surrete og glemsk i hektiske perioder når ungene er innlagt på sykehus, gubben er syk ol. Jeg surrer liksom kun rundt vår egen akse.
Gammel 03-09-2005, 10:28   #4
Seniormedlem

Klumpen sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,748
Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.Klumpen har mye å være stolt av.

Ja, jeg henviser bare til en notis i F&B for en tid siden, det er vitenskaplig bevist at IQ går ned hos folk når de får barn. Begrunnelsen var at man tenkte på så mye annet, bevisst eller ubevisst. Merker det jeg også altså, konsentrasjonen er ikke det den engang var.
Litt bedre nå når du har begynt på skole igjen eller?
Klumpen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2005, 19:33   #5
Supermedlem

Maithea sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Toten
Meldinger: 1,235
Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.Maithea er fantastisk mot andre.

Skylder på ammetåka jeg,, lurer på hva jeg skal skylde på når jeg er ferdig med det...
Gammel 03-09-2005, 20:51   #6
Seniormedlem

Mari sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.

Jo takk, her er gulfiskminnet på plass ja... Hjelpe meg så dårlig jeg husker om dagen. I går f.eks glemte jeg varene i bilen og måtte rusle tilbake og hente dem da jeg hadde kommet inn.

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2005, 00:46   #7
Supermedlem

Heddajenta83 sin avatar

Sted: her
Meldinger: 638
Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.Heddajenta83 er fantastisk mot andre.

ååååå, godt å høre at det er flere som har det slik!!! Jeg merker faktisk BETYDELIG forskjell på hukommelsen min nå, og før jeg fikk Kasper. Nå klarer jeg å glemme de utroligste ting, og det er litt skremmende synes jeg da........

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:35.