Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2006, 23:02   #1
Supermedlem

løvemor sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,373
MP Rating: 0% (0)
løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.løvemor har en strålende fremtid.
Hun Går!!

Da har Mathilde endelig sluppet seg og begynt å gå. Hun gikk sine første skritt for 3 uker siden, men så ble hun syk dagen etterpå og da stoppet det helt opp igjen. Men så tok hun igjen noen vaklende skritt på mandag. På onsdag løsnet det skikkelig og nå stabber hun seg ustøtt rundt overalt. Jeg blir jo helt rørt til tårer av henne og av hvor stolt hun er selv.

Ellers er det lenge siden jeg har vært noe her inne nå. Har vært mye syk og den siste uken har jeg vært i Danmark. Bortsett fra at jeg har vært lenge syk og har hatt høyt blodtrykk går det veldig bra med meg og det nye nurket i magen min. Det er masser av liv og det er så herlig! Jeg er kommet så langt synes jeg. Det går veldig fort. 22 uker allerede!

Til slutt må jeg benytte anledningen til å si hei til alle novisene. Jeg har ikke vært noe her inne etter sammenslåingen så jeg har ikke fått noen oversikt over dere enda, men jeg gleder meg til å bli kjent med dere.

LØVEMOR
MATHILDE 22.12.04
OG
JOHANNE 14.06.06

løvemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2006, 23:11   #2
Veteranmedlem

*Svimle* sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hun Går!!

så flink hun er
de er så nydelige når de stabber rundt
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 03:36   #3
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,672
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

Å så flink hun her og så fort det løsnet for henne da

Amalie tar 5-6 skritt om gangen flere ganger daglig og den vaklende gangen er så herlig

Å 22 uker allerede Skal si det går fort Å når du nevner spark og liv bringer det mange gode minner og jeg blir ikke akkuratt mindre babysyk

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 09:46   #4
Supermedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,152
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.

Så flink hun er da! Det er jo så herlig når de tar de første skrittene

Trekløveret

Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 13:15   #5
VLN
Supermedlem

VLN sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 1,198
VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.VLN har en strålende fremtid.

Ja, det er herlig når de begynner å gå- flinke Mathilde
Godt å høre at magetrollet har det bra og håper du blir frisk snart også. Krysser fingrene for at blodtrykket holder seg stabilt
Gammel 11-02-2006, 13:23   #6
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,553
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Flinke Mat.

Håper dere er friske og raske alle mann !!
dæven, 22 uker
skal si tia har flydd, snart ligger du å presser,så fort som tia går
Gammel 11-02-2006, 13:28   #7
Supermedlem

Peppis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,238
Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.

Flinke Mathilde, som har lært seg å gå!
Jøsses, 22 uker på vei allerede! Godt å høre at alt går bra. Håper du holder deg frisk resten av svangerskapet, og at blodtrykket stabiliserer seg!
Gammel 11-02-2006, 16:13   #8
Seniormedlem

perper sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt at hun er begynt å gå Tenk at du er 22 uker på vei allerede, skal si tiden har gått fort Håper å "se" deg litt her inne fremover
Gammel 11-02-2006, 18:06   #9
VIP-Medlem

Majsa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 8,257
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.

Så moro!!! Flinke Mathilde!
Kan tenke meg det er artig å se på, de er så søte når de stabber bortover på de korte bena sine.

Så kjedelig at du har vært så mye syk. Håper blodtrykket stabiliserer seg, er ikke noe gøy å måtte passe på det hele tiden. Måtte det i slutten av svangerskapet, og det var pyton.
Men godt at du koser deg ellers, da! Jeg synes også tiden har flydd noe veldig siden jeg fikk vite at du var gravid. Gleder meg til å se resultatet!

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 18:10   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,068
nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med gå-jenta. Godt å høre at du trives med nurket i magen. Krysser fingrene for at blodtrykket stabiliseres
nolo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:37.