Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2005, 17:18   #1
Supermedlem

Mokka-mor sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Nordland
Meldinger: 1,011
MP Rating: 0% (0)
Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.
glis Hurra For Meg!!!!!

Og alle dere september barn som har 1-års dag i dag. (fyller litt mer en 1 år jeg da........ )

Gammel 15-09-2005, 17:31   #2
Supermedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,408
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.
Sv: Hurra For Meg!!!!!

Gratulerer med dagen!
Gammel 15-09-2005, 18:26   #3
VIP-Medlem

Pippi-mor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,143
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.

Gratulerer med dagen kjære venn!

Håper det blir en flott bursdag og at dine kjære gjør litt stas på deg!
Gammel 15-09-2005, 18:54   #4
Veteranmedlem

julibe sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,930
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med dagen, snuppa!!

Håper du får en fin kveld med masse feiring!!

julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2005, 19:26   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.

Gratulerer med dagen
Gammel 15-09-2005, 19:27   #6
Medlem

Bamsen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Spikkestad - Røyken
Meldinger: 188
Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.Bamsen er som en lysfontene.

Grattis, Grattis, håper dagen ble så flott som du håpet på. Nå er du bare 1 år og noen mndr.

Snart er det min tur til å feire, men jeg blir noe mer enn 1 år, selv om LivVilde sier noe annet.
Gammel 15-09-2005, 20:09   #7
Seniormedlem

Adina28 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.

Gratulerer med +1 års dagen
Gammel 15-09-2005, 20:11   #8
Veteranmedlem

Berta1973 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Telemark
Meldinger: 4,458
Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.

Gratulerer med dagen
Gammel 15-09-2005, 22:21   #9
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,413
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med dagen vennen
Gammel 15-09-2005, 22:35   #10
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye godjenta mi!!!!!

Håper du har hatt en fortreffelig dag?!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:22.