Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2005, 13:48   #1
VIP-Medlem

Mummitrollet sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,568
MP Rating: 0% (0)
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Husmoremne :)

Det er meg.
Sikkert en siste desperat forsøk på å få lov til å være hjemme med poden litt til
Begynner på jobb på mandag, og har så innmari lite lyst

Jaja, nå har jeg ihvertfall fått meg symaskin
Fikk penger til bursdagen, og på torsdag var jeg avgårde og kjøpt meg en flett ny Husqvarna-maskin!
Dermed har det såklabbert blitt ny snøggelbøggel til poden, bilder kommer snart!
Måtte jo teste den ut!!

Nå i helgen skal jeg sy gardiner til barnerommet, og alt mulig annet jeg kan finn epå å sy

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 14:04   #2
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Husmoremne :)

Så flink du er. Jeg har også lyst til å sy snøggelbøggel. Jeg har kjøpt inn alt, men jeg tør liksom ikke begynne.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 14:49   #3
VIP-Medlem

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,911
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.

Leste overskriften.. og trodde det var meg du ropte på!

Gratulere med ny symaskin, det kunne jeg også ha tenkt meg, så kunne jeg hvertfall late som om jeg prøver å sy..
Gammel 01-10-2005, 14:56   #4
Supermedlem

Ulla sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Australia
Meldinger: 955
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.

He, he, hvem er det du prøver å overbevise?

Jeg har bestilt ny symaskin, og nekter å sy noe mer før den kommer. Så jeg er like langt som Nennemor, siden symaskinen skal komme fra Danmark...
Gammel 01-10-2005, 15:13   #5
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Nennemor
Så flink du er. Jeg har også lyst til å sy snøggelbøggel. Jeg har kjøpt inn alt, men jeg tør liksom ikke begynne.
Jepp, kjenner følelsen. Jeg har fleece, jeg har strikk, jeg har sånne strammere, jeg har glidelås, jeg har bevernylon, jeg har tråd og jeg har symaskin. Men har jeg sydd noen bøggel? Nei...

Men nå begynner det jo å bli såpass kaldt at jeg MÅ! Har lest masse på den lange snøggeltråden under utstyr, og tror jeg har fått inspirasjon nok til å starte nå i helga. Egentlig burde jeg lese markedsføring, men det er utrolig hvor mye annet man får gjort når man EGENTLIG burde lese!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 15:22   #6
VIP-Medlem

Mummitrollet sin avatar

Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er forbausende enkelt, tok meg to kvelder
Go Girls!!

Jeg har hatt alt klart i evigheter jeg og, men manglet symaskin, så da så...

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 15:23   #7
Tidligere bruker
Gjest

Få se din da, Mummi!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 16:01   #8
VIP-Medlem

Mummitrollet sin avatar

Her er den! Fargene er omtrent som bilde 1, littebittegranne mørkere kanskje.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Detaljer, detaljer... Tok av blitsen, og fargene ble mystisk. Vi har foreksempel helt hvite vegger, og det var de ikke her
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg har laget matchende pute-trekk og bumperbar-trekk, siden jeg var så godt igang. Putetrekket har jeg lukket med knapper, for enkelt å kunne ta det av og på. Og så er den skrå oppe, glidelåsen på ene siden går lengre opp enn andre siden, det ble litt stiligere når den blir brettet ned.

Jeg har laget den stor nok til å få plass til dyne oppi / evt. en gutt med kjeledress.

Gammel 01-10-2005, 18:11   #9
Tidligere bruker
Gjest

Så lekker Mummi! Jeg får kaste meg rundt og hvertfall begynne på vinter-bøggelen i kveld.
Gammel 01-10-2005, 18:15   #10
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Den ble kjempefin Mummi!

Nå ble jeg så inspirert at jeg også har begynt å klippe og planlegge.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:09.