Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-10-2005, 19:37   #1
Veteranmedlem

Netty sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,647
MP Rating: 100% (1)
Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.Netty har en strålende fremtid.
hm Hva er det jeg har begitt meg ut på nå?

Joda, nå skal dere høre.
For jeg har nemlig meldt meg på Birkebeiner rittet til august neste år.
Det er et sykkelritt som går fra Rana til Lillehammer, 89 km.
Løypen går på asfalt/grus og litt stier.
Det er vist et ganske tøft ritt, som krever en del trening.
Jeg er i rimelig dårlig form, så nå må det trenes ja.
Skal begynne med spinning 2-4 ganger i uken og styrke 1-2 ganger i uken.
Utover våren blir det litt mere utendørs trening tenker jeg.

Joda, hvordan skal dette gå da?
Det er jobben som liksom skal stille opp sammen. Vi skal ha team drakter.
Slik at vi skal synes på vår vei over fjellet mot Lillehammer.
Gleder meg jeg. Når November kommer så er det bare å begynne.

Hva er det jeg har hevet meg på?
Gammel 17-10-2005, 19:42   #2
VIP-Medlem

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,911
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva er det jeg har begitt meg ut på nå?

Kan bare si en ting.. det hadde ikke vært meg.. Jeg er forferdelig imponert!

Neste gang er det vel 71 grader nord? (da kan jeg stå med flagg på Nordkapp hvis du vil )
Gammel 17-10-2005, 19:44   #3
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hubbie syklet Birken første året vi var sammen. Han sier at du må trene kondis mer enn noe annet for ikke å dø. Han syklet 3-5 timer hver dag i 2-3 måneder før, og han slet. Han var uheldig med punkteringer også, men allikevel. Det som kan være lurt er nok å sykle masse tunge bakker som en form for trening, for det er MASSE bakker der!!

Lykke til! Blir moro å høre hvordan det gikk!

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2005, 20:02   #4
Supermedlem

Ulla sin avatar

Sted: Australia
Meldinger: 955
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.

Så spennende! Flere på jobben har sykla rittet, og det går jo oppover og nedover, kan man si. Kondisjon er sikkert ikke dumt. Kunne tenkt å hive meg på selv jeg, men det skjer nok ikke neste år. Er faktisk mer fristet til å gå Birkerbeinerrennet, og det er nok mer realistisk også.

Lykke til med treningen, dette går bra!
Gammel 17-10-2005, 20:43   #5
Seniormedlem

mowa sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,646
mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.mowa har en strålende fremtid.

Så gøy !!
Trur det kjeme til å få kjempe flott ej
Berre kjøp ei god sykkelbukse så du sleppe gnagsår i mellom beina (der e det jo en fordel å være dame i allefall )
Lykke til med treningen

Okt-04 Mai-08
mowa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2005, 20:46   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Du er kjempe-tøff altså!!! Er sikker på at du klarer det nå som du har bestemt deg!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2005, 21:06   #7
Supermedlem

DamarisMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 931
DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.DamarisMamma har mye å være stolt av.

Skikkelig tøff du..

Gammel 17-10-2005, 22:18   #8
Seniormedlem

mini0510 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,056
mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.mini0510 har en strålende fremtid.

Så innmari kult!!!

Det har jeg bestandi hatt lyst til å gjøre, U GO GIRL!!!!
Gammel 17-10-2005, 23:21   #9
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Har bare et par ord å si...

Du er pinadø helt tussete damen!
Gammel 17-10-2005, 23:24   #10
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Skal dere trene i arbeidstida eller? Siden dette skal være et fellesprosjekt? Da hadde i hvert fall jeg hevet meg på med liv og lyst. Problemet er jo å finne tid og overskudd til å trene.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:48.