Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-06-2005, 22:26   #1
Veteranmedlem

pillen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,064
MP Rating: 0% (0)
pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.
Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

For min del er det å rydde - og det sees
Gammel 01-06-2005, 22:42   #2
Fiv
Medlem

Fiv sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 466
Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.Fiv har mye å være stolt av.
Sv: Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

Å vaske gulvene er det kjedeligste jeg gjør
Gammel 01-06-2005, 22:43   #3
Veteranmedlem

pillen sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 3,064
pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.

Vi kan gjøre en deal Fiv. Jeg vasker dine gulver og du rydder hos meg? Vasking av gulver syns jeg er topp - men sjelden jeg gjør det for man må jo rydde først
Gammel 02-06-2005, 00:02   #4
Veteranmedlem

Maiva sin avatar

Sted: Norges eldste by
Meldinger: 3,047
Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.

Kleeeeeesvaskaaaaa!!!! I HATE!!!
Gammel 02-06-2005, 01:58   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Re: Sv: Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

Hmm.. klesvask tror jeg.
Men så tar sambo all oppvask, hvis ikke hadde det vært det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2005, 02:00   #6
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Meldinger: 6,002
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Går greit å vaske klærne, men når jeg skal legge dem sammen.. og LEGGE DEM PÅ PLASSENE sine

Fader.. nudister er en fryd!!
Gammel 02-06-2005, 02:01   #7
Tidl. bruker
Gjest

Re: Sv: Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

Anjus, du har fått et spm. der vi preika om vogner istad.
Et morsomt et
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2005, 02:11   #8
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Meldinger: 6,002
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Re: Sv: Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

Sitat:
Opprinnelig postet av lil' c
Anjus, du har fått et spm. der vi preika om vogner istad.
Et morsomt et
done
Gammel 02-06-2005, 02:13   #9
Tidl. bruker
Gjest

Re: Sv: Re: Sv: Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus
done

Vi må preike mer der i morgen.

Og dæven så god jeg er på å kuppe tråder om dagen.
Gammel 02-06-2005, 09:35   #10
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,577
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hva er det værste du vet å gjøre i huset?

Sortere, vaske, henge opp og brette klær er faktisk noe av det som er helt greit å gjøre for meg
Det som jeg særiøst hater over alt på jord er støvtørking og vasking av gulv
Man må flytte på ALLE mulige pyntefigurer for å komme til på støvtørking Og for gulv må også mye flyttes på.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:46.