Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-01-2007, 10:56   #1
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,324
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva får 3-åringene i bursdagsgave?

Ja det er en liten ulempe med å ha bursdag temmelig rett etter jul... Jeg aaaner ikke hva vi skal gi snuppa i bursdagsgave i år. Eller hva vi skal ønske oss til henne fra resten av slekta

Hva gir/har dere gitt i 3-årsgave?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2007, 11:21   #2
Supermedlem

Hege M sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 865
MP Rating: 0% (0)
Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.
Sv: Hva får 3-åringene i bursdagsgave?

Jeg aner heller ikke hva jeg skal ønske til vesla fra familien
Gikk tom for ideèr allerede før jul, så ..... Har vel gitt uttrykk for penge-ønsker, for vi håper å ha ferdig 2. etg til sommeren, og da er det mye som jeg gjerne vil kjøpe til de nye rommene til ungene

Fra oss får Nora altså bunad

Bilde :
http://www.nybaktmamma.com/plassen/a...6&d=1168420176

Sist endret av Hege M; 10-01-2007 kl 17:44.
Hege M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2007, 11:23   #3
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,629
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi vet ikke, vi har null peiling på hva vi skal gi til Jonathan i (forsinka) bursdagsgave. Han har jo alt han trenger.. av både leker og klær. Mulig vi bare setter inn penger på kontoen hans.
Gammel 10-01-2007, 14:33   #4
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,368
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

Det var det da . De har jo alt de trenger disse smårollingene våre....

Snuppa ønsker seg crocs, så det skal hun få av oss... Må bare bestemme meg for hvilken farge hun skal få. Selv svinger hun mellom svart og blå, så vi får se hva det blir. Tenkte også på dukkehus, men er ikke helt sikker på det ennå.

Fra familie forøvrig.... . Klær er jo alltid greit. Må bare gå gjennom klesskapet hennes og finne ut av hva hun "trenger", hva som begynner å bli smått og slikt. Smykker og armbånd er jo koselig. Puslespill, play dough og perler synes hun er kjempekjekt- men hun har jo mye av det da..... Men kanskje et tips til dere andre???

Nå har jo Mathilde begynt på turnen, kanskje vi skal kjøpe turndress til henne hvis hun vil fortsette der (tenkte å prøve et par ganger til for sikkerhets skyld).... De er jo så søte de små jentene i rosa strutteskjørt og rosa ballettsko . Det var en god ide synes jeg , da får hun jo noe hun trenger også .

Skal følge med på denne tråden her jeg, greit å få tips om ønsker til familie .

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2007, 14:42   #5
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,743
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Poden får denne av oss:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ønskelisten for øvrig er dvd-er, cd-er, penger, mer gigamax, flere deler til duplo-togbanen og.....ja, mer vet jeg ikke.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2007, 16:21   #6
Seniormedlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,760
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

Hadde en ganske lang ønskeliste til jul, så vi får gå igjennom den og se hvilke ønsker som ikke ble oppfylt.

Vet i hvertfall at hun skal få ønske seg en ny barnehagesekk.
Gammel 10-01-2007, 17:00   #7
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,122
Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.

Noah ønsker seg sengetøy med "Biler", togbane i tre, utedress, klær og lommelykt.
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2007, 17:35   #8
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,691
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Snuppa skal få bord og 2 stoler til rommet sitt Men jeg synes det er litt kjedelig med bare hvitt, så jeg har tenkt å male en krone eller noe på bordplaten og stolene, noe som går i de fargene hun har på rommet sitt.

Det samme får lillebror til ett årsdagen sin.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Også ønsker de seg bare klær, tenker jeg, for de fikk mer enn nok av leker til jul.
Gammel 10-01-2007, 17:44   #9
Gus
Seniormedlem

Gus sin avatar

Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,436
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Det var det da . De har jo alt de trenger disse smårollingene våre....

Snuppa ønsker seg crocs, så det skal hun få av oss... Må bare bestemme meg for hvilken farge hun skal få. Selv svinger hun mellom svart og blå, så vi får se hva det blir.
Dette var en fin tråd.. Men hva er crocs....?????????? åå fant det ut, har jo til å med v å sett på de på xxl, men fikk vel ikke med meg navnet
Trenger ideer .

Vi gir foresten prinsessa billetter til Disney on ice, men trenger en liten pakke også..

Sist endret av Gus; 10-01-2007 kl 17:52.
Gus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2007, 17:46   #10
Seniormedlem

*Tove* sin avatar

Sted: Boston
Meldinger: 1,788
*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.

Hannah får underetasjen til Lundyhuset av mormor, fikk resten av dukkehuset til jul av oss med mennesker og en god del møbler. ( Heohappy! dukkehus er en stor hit her i huset men turndrakt høres jo også veldig lurt ut)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Av foreldrene til får hun dypvogn dukkevogn. Og jeg tenkte å kjøpe noen ting hun kan aktiviseres med selv fra oss. Har kjøpt to lerret som jeg skal grunne. Tre - fire tuber med akrylmaling som passer sammen, og noe glitter o.l som hun kan strø over malingen. Andre som skal kjøpe gave til henne får rett og slett bare finne på noe....

Sist endret av *Tove*; 10-01-2007 kl 17:50.
*Tove* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:36.