Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2006, 23:51   #1
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
MP Rating: 0% (0)
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva får gullene i 2-års gave?

Hva skal dere gi gullene i 2 års gave?

Vi er litt blanke...
Eneste vi har kjøpt er pakke fra min morm or som er en mørkeblå Bula bukse Han blir såååå tøff da! *lol*

Men vi ønsker egentlig ikke å kjøpe leker, da han har så masse, og vi vet at han også vil få leker...
Har litt lyst til å kjøpe en spesiell jakke, spesielle klær.. gjerne merkeklær eller noe vi aldri ellers tar oss råd til..
Muligens noen tøffe sko til vinteren...
Ærlig talt.. jeg trenger noen tips! hehe...

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 01:57   #2
VIP-Medlem

Majsa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva får gullene i 2-års gave?

Aurora skal få denne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Men av besteforeldre, tanter o.l. tror jeg hun skal få ønske seg litt ordentlig fine klær, f.eks. fra Oilily. Man får kjøpt klærne deres i Oslo, men jeg vet ikke om de selges i Stavanger eller omegn.

Hvis de som skal kjøpe gaver ikke har noe imot å handle på internett, er det der man finner det største utvalget av litt ekstra fine barneklær i Norge. Noen linker:

www.froskihagen.no
www.minsten.no
www.luca-shop.no
www.monochico.no/
www.trendybaby.dk
www.dotedot.com
www.filabel.dk

Her har de mye fine leker, hvis du er ute etter noe litt annet enn de vanlige plastic-fantastic-greiene:
www.sprell.no

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 08:25   #3
Seniormedlem

Adriana sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,840
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.

Natalie får Baby Born dukke og Ecco Gore Tex vintersko
..pluss jakke til Baby Born fra pusen i huset

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007

Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 08:54   #4
Seniormedlem

shamu sin avatar

shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fin sykkel Majsa!!!
Den blir hun nokk glad for ja!

Takk for linker.. utrolig mye pent her da!!
Tror jeg skal ta meg en skikkelig grundig kikke gjennom sidene og se om jeg ikke må bestille noe....

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 08:58   #5
Supermedlem

tink sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,434
tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.tink har mye å være stolt av.

Lillemann får en del klær - fordi det meste han har er arvet, så det er kjekt å få noe nytt innimellom. Har dessuten ønsker oss ting han trenger som vintersko og vinderdress og ullklær.

Fordi vi ikke har huset fullt av leker (han har mye mindre enn de fleste toåringer vi kjenner) synes vi det er greit å ønske kjøpe litt av det også. Tror han kommer til å få en garasje fra fisher price, som foreldre er vi enda litt usikre - men heller mot en liten stol til å slappe/se på tv i. Vippestolen fra babybjørn holder ei stund enda, men neppe evig. Selv har jeg lyst til å kjøpe singsang-kort, men vi vurderer også å kjøpe lamineringsmaskin dermed kan det være vi ender med å lage sangkort selv.

Han får ekstremt masse gaver i år, så om vi venter med å kjøpe noe han trenger/ikke får tror jeg fortsatt ikke han merker forskjell.
Gammel 05-10-2006, 09:02   #6
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi kjøper ikke noe dyrt til Adrian enda, han er så liten og får så mye fint av besteforelsre oldeforeldre tanter og onkler, så av oss får han ByggmesterBob sengetøy og denne lenestolen, vare at i blått da...:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 05-10-2006, 09:05   #7
Seniormedlem

shamu sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Adriana
Natalie får Baby Born dukke og Ecco Gore Tex vintersko
..pluss jakke til Baby Born fra pusen i huset
Oi.... må pus også gi gaver i år altså? første jula for pus... hihi...
Kanskje han skal få egen gaveliste og gå på innkjøp av gaver til nærmeste familie... hihi... Det var kjempelurt!!!

Skrytetråden min
Gammel 05-10-2006, 09:07   #8
Seniormedlem

shamu sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av shamu
Oi.... må pus også gi gaver i år altså? første jula for pus... hihi...
Kanskje han skal få egen gaveliste og gå på innkjøp av gaver til nærmeste familie... hihi... Det var kjempelurt!!!
Hvor får man tak i byggmester Bob, Postman Pat og andre kjente figurer-sengetøy til junior dyner?
Har de det på samme sted som de har slike sengetøy til vanlige dynestørrelser?

Vi bruker enda denne dynestørrelsen... er han kanskje for stor for den også nå? Liker ikke at babyen min blir stor jeg... kommer til å få sjokk i desember når han blir storebror!

Skrytetråden min
Gammel 05-10-2006, 09:19   #9
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg aner ikke! Her er jo stufullt av absolutt alt han kunne trenge. Vi har handlet noen Baby Einstein DVD'er fra besteforeldrene, men vi vet ikke hva vi selv skal kjøpe. Dette er nesten pinlig.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2006, 09:26   #10
Seniormedlem

Aimee83 sin avatar

Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,589
Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.

Vesla har nettopp fått ny seng, så tror det får være litt bursdagsgave. Også lurer jeg på å kjøpe litt mer greier til dukkene hennes.. hun er blitt en veldig omsorgsfull mor for de så.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:21.