Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-02-2006, 23:26   #1
Veteranmedlem

Anansie sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,612
MP Rating: 0% (0)
Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.Anansie har en strålende fremtid.
Hva gjør du...

...når er borte og barna er i seng og hele kvelden er kun din?

Jeg må ærlig innrømme at jeg som oftest havner foran pc'n og blir da som oftest sittende på NM og SM.

Har jo en del bøker som skal leses, klær som skal strikkes, bilder som skal sorteres, filmer som skal sees og masse annet som ikke involverer husarbeide, men...

Anansie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2006, 23:29   #2
Veteranmedlem

*Svimle* sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 4,749
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva gjør du...

akkurat det samme her
*Svimle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2006, 23:29   #3
Supermedlem

Serit@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finland
Meldinger: 876
Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.Serit@ har en strålende fremtid.

Eehhhhhhhhh,ja, nå er skjeldent bor tpå kvelden i den forstand ute av huset. Men han sitter mye på kontoret å jobber. Og da blir det TVen eller PCen jeg bruker til å kobla av helt etter en aktiv dag. Noen kvelder bare internett og andre kvelder orker jeg bare ikke internett. Og spesielt de kveldene noen stjeler sikringa til NM da gidder jeg ikke, da mister jeg bare tålamodet og blir sinna

Serit@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2006, 23:37   #4
Seniormedlem

NovemberEmma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.

I dag har jeg for en gangs skjyld vært alene hjemme. Har klippet
ut utallige bilder fra mine interiørmagasin-bunker og laget 5 moodboards
til det nye huset Jeg elsker å sette meg ned med saks og lim,
tankene flyter og jeg storkoser meg med min kreativitet hehe!
Vanligvis pleier venninder å komme over om er borte. Da blir
det jo skravlings og tv-titting. Tv´n er litt kompis når jeg er alene

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2006, 23:37   #5
Supermedlem

Sjøstjerne sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,410
Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.

Tja...
- Prøver å rydde litt med en gang slik at jeg kan ha god samvittighet til andre ting... som å
- sitte forran tv- en eller dataen
- be venninner på besøk
- ta en lang dusj og bruke lang til på badet
- lese bok

Tja.. det er ikke så ofte jeg er helt alene på kvelden, men i går var jeg det. Da var hos en kamerat på pokerkveld... Og min kveld ble forran tven, med strikketøy mellom fingrene...
Minstebror ble født 30. juli 2008

Sjøstjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-02-2006, 23:40   #6
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,672
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hender sjeldent nå men i høst når jeg var alene i ukene så ble jeg sittende å se på tv eller så havnet jeg på dataen

Nå når snuppa er lagt seg så er jeg av og til på trening når sambo er hjemme, og eller er det noe som må ryddes så må jeg gjøre det så jeg får slappet av. Å så setter jeg meg å ser på reality eller surfer på dataen

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2006, 04:59   #7
VIP-Medlem

Majsa sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.

Prøver (og har faktisk blitt ganske flink) å variere mellom NM,
sending av mailer til venner hjemme, litt skriverier utenom, brodering,
TV og SuDoku, og litt husarbeid hvis jeg fortsatt har overskudd til det
etter en lang dag.

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2006, 08:23   #8
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg er jo veldig ofte alene på kveldene da! Jeg er litt her og litt der på nett. Også scrapper jeg, enten på data eller papir. Eller jeg diller meg. eller rydder. Sistnevnte er ikke så populær da! I går satt jeg fra 20.00 til 00.30 å sorterte i alle papirene mine.. Så nå har jeg nesten orden, kom ikke helt igjennom, men tok det verste.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-02-2006, 08:42   #9
Supermedlem

Peppis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,238
Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.Peppis har mye å være stolt av.

Veldig ofte jeg har kveldene for meg selv, for er jo sjømann.
Rett etter jeg har lagt Hedda gjør jeg husarbeid, slik at det ikke skal bli så stort tiltak etterpå.
Og så slapper jeg enten av foran TV'n eller PC'en. Skravler i telefonen, limer og dekorerer i album. Leser litt, tar meg et langt bad kanskje. Av og til får jeg besøk av super-venninna mi.
Gammel 17-02-2006, 08:48   #10
Medlem

puddingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Lier
Meldinger: 340
puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.puddingen er et navn alle kjenner.

...da synker jeg sammen foran TV´n med sjokolade og brus

Husarbeid blir kun gjort når gubben er hjemme for da ser han hvor flink og flittig jeg er

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:56.