Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-12-2005, 13:01   #1
Supermedlem

J@nnicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Egersund
Meldinger: 1,292
MP Rating: 0% (0)
J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.
Hva skal de små ha på seg på jul?

Kjøpte en kjole sist vinter som jeg falt helt for... var litt usikker på om den passet så vi hadde en prøverunde. Litt stor men ikke verre en at d går bra. Her er en del bilder:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Til slutt et par med jakken og på:

Hva skal de andre oktoberbarna ha på seg da?
Gammel 22-12-2005, 13:26   #2
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal de små ha på seg på jul?

Hvis jeg ikke finner noe nytt i dag, skal Lottemor ha på seg en rød kjole med små svarte hunder rundt. *se om jeg finner bilde av den* Legger inn bilde når jeg har tatt et nytt et, tror jeg.

Åh.. forresten.. Kjolen var helt nydelig!! Snuppa å!!

Erre mulig å være så tett i hue som meg?! Hadde jo på kjolen hos fotografen! Her er den:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hun skal ha en hvit bluse og hvite strømper på også, dah. Skoene jeg hadde til henne har blitt for små, så jeg må grave gjennom arveskoene og se om jeg finner svarte lakksko.

M 1994
C 2004

Sist endret av Maggie74; 22-12-2005 kl 13:32.
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 13:27   #3
VIP-Medlem

Mummitrollet sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,568
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Festdrakt tenker jeg.
Eller fin bukse og skjorte og slips.

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 13:28   #4
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 2,200
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Nora skal ha på seg en rød kjole med noen små blomster på.. Den hadde hun på hos fotografen også.. Dere skal få se bilde, men det blir etter jul for mamma har fotografbildene akkurat nå..

Nydelig kjole J@nnicke!!
Gammel 22-12-2005, 14:47   #5
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Vet ikke helt, men kanskje hvit skjorte, og cowboy-slipset han har arvet etter min pappa. Vi får se! Kjøper ikke noe nytt i allefall, har ikke råd til det når det bare blir brukt en gang.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 15:14   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Pen blå skjorte og penbukse Dropper slipset i år, tenker jeg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 18:40   #7
Seniormedlem

scarlet sin avatar

Meldinger: 2,046
scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.scarlet har et ubeskrivelig bra rykte.

Å, takk, det hadde jeg helt glemt igjen :surrehue:

En form for skjorte og pen(ere) bukse, tenker jeg. Slips har vi!
scarlet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 20:38   #8
Medlem

julme sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: rogaland
Meldinger: 377
julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.julme er et navn alle kjenner.

Her skal begge snuppene ha på seg matroskjoler.kjempesøte blir dem
julme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2005, 21:31   #9
Medlem

Linmar sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 216
Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.Linmar er et navn alle kjenner.

Pernille skal gå i en skjønn bunad, eller det er vel egentlig en festdrakt. Håper bare den passer, har ikke prøvd den. Har en del "back up" kjoler hvis det skjærer seg helt.

Linmar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-12-2005, 13:28   #10
Medlem

TildeA sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 426
TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.TildeA er fantastisk mot andre.

Enten så blir det bunad eller så blir det en lilla fløyelskjole med matchende sko.Trooor jeg... Har tre andre potensielle kjoler i backup...

Neida,jeg bare kødder ,
-det blir en eller to,de andre er til diverse andre juleselskap.Rekner jo med at hun skitner seg litt til...Har derfor kjøpt inn tre pen skjorter/bodyer.

TildeA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:00.