Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-05-2005, 10:31   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Hva skal dere gjøre i sommerferien?

Ja, det lurer jeg på!

Barten har ikke visst med sikkerhet når han får ferie, så vi har vært treige med planleggingen i år. Men vi har lyst til å reise utenlands, noe spennende som samtidig er morsomt for storesøster. Guro smiler stort sett over alt
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 11:20   #2
Tidligere bruker
Gjest

Sv: Hva skal dere gjøre i sommerferien?

Vi vet ikke når sambo får ferie, det får han vel ikke vite heller før dagen før, vanlig det.
Men vi å en tur nordover og en tur til trøndelag hvis ikke det klaffer sånn at de er nordaførr når vi er der.
Sambo vil ikke bruke begge ukene nordaførr og det er jeg helt enig i, takler ikke å være der så lenge, 3 dager er mer enn nok!
Og vi har lyst å være litt her hjemme også når han først har fri Alle mener jo det er galskap å skal kjøre både oppover og nedover på 2 uker, men det er ikke det altså.

Jeg vil egentlig ikke kalle det ferie når vi skal besøke foreldrene våre og besteforeldrene mine, det er nemlig alt annet enn ferie
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 12:07   #3
Medlem

Medlem siden: May 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 393
MP Rating: 0% (0)
Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.Tonje75 er som en lysfontene.

Vi skal ta den årlige vestlandsturen vår. Både sambo og jeg er vant til å dra på vestlandet fra vi var bittesmå, og derfor holder vi tradisjonen vedlike. Vi tar nye turer hvert år, og i fjor fikk jeg sett Bergen for første gang (eller; jeg var der da jeg fem år, men det husker jeg ikke så mye av). I år går turen til hytta til Barten på Stryn (det gjør vi hvert år), og så drar vi til Ålesund og besøker en vennninne, så tar vi Atlanterhavsveien til Kristiansund og ligger over på en øy utenfor der, og deretter drar vi på familiehytta ved Sunndalsfjorden. Tipper vi blir borte i halvannen uke. Gleder meg Ellers må vi spare litt på kronene ettersom jeg har ulønnet perm, så det blir ikke noen andre turer enn dette. Vi får håpe på knallvær så vi kan bruke Oslomarka og dra ut på øyene
Tonje75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 12:24   #4
Seniormedlem

DrBabe sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 2,630
DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.DrBabe har en strålende fremtid.

Vi skal til Daniels besteforeldre, som for tiden bor i Belgia. Oostende har visst en hyggelig havn og lange strender.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 02-05-2005, 15:59   #5
a-m
Medlem

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Canada
Meldinger: 462
a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.a-m er et navn alle kjenner.

Vi har ikke bestillt noe ennå men jeg må prøve å komme meg til Trondheim i slutten av juli. Morfar blir 90 år så det må jeg jo få med meg. Og så blir det nok en tur til Sveits også når vi først er i Europa. Ellers må vi prøve å ta oss tid til å reise litt rundt i Canada også når vi først er her. Ellers så kommer Mamma på besøk den 19. mai og Svigers kommer i begynnelsen av juni
Gammel 02-05-2005, 17:01   #6
Seniormedlem

spent sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,197
spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.

Vi skal en uke til Sogn. Svigerfar er fra ytters i Sognefjorden. Her: Lihesten i Hyllestad kommune...her har jeg vært på toppen. Vi bor bak dette fjellet:Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Her fisker vi, fjellet i forgrunnen er Sognnæskollen (som etternavnet vårt),her driver svigers utleievirksomhet for stein og sand utvinning, gården i åssiden er gården der svigerfar er oppvokst. :Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Så det blir alltid en uke i feriehuset deres med storfamilien. Fisker, leser, spiser vafler og later oss Og er vi heldige unngår vi flåttbitt i år også.

Så bruker vi en uke på å kjøre fra Sogn til Kristiansand, der vi skal være en langhelg. Da har vi billetter til Kaptein Sabeltann, og har tenkt oss to dager i dyreparken.

Vi har ikke sett Rogaland, derfor litt bilferie også.

Ellers blir det sikkert noen turer på hytta i Nordmarka.

Vi burde jo egentlig vært hjemme for å pusse opp.

Sist endret av spent; 02-05-2005 kl 17:28.
spent er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 17:56   #7
Medlem

Crazy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 82
Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.Crazy vil raskt nok bli berømt.

21-23 juli reiser vi til Kristiansand. Der blir det Kaptein Sabeltann forestilling og besøk i dyreparken.
Mulig vi reiser en liten tur på hytte (Vinstra)
Ellers har jeg jo termin 18 august så det blir nok ikke så mye mer i år....
Malèn 230805
Crazy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 18:09   #8
Tidl. bruker
Gjest

Spent: For et nydelig sted!!! Tenk hvis dere får det været også! Jeg har ikke vært på Vestlandet i det hele tatt, så det har jeg lyst til. Men det blir ikke i år.

Dr.Babe: Det så skikkelig koselig ut Der er det sikkert små, intime restauranter hvor du og barten kan kose dere mens Daniel er hjemme hos bestemor og bestefar.

Vi var i Kr.sand i fjor m/dyrepark og fullt opplegg. Så det tar vi igjen når Guro blir større og husker hva hun har sett. Et vennepar har et feriehus i Sandefjord, og dit har vi stående invit hvert år. Det blir sikkert noen dager dit. Og noe skal gjøres på huset, males utvendig bla.
Silav: Hvor langt nord skal dere? Da vi bodde i Finnmark, kjørte vi ned og opp igjen i ferien. Gikk helt fint det! Brukte kun kort tid også. Kjørte stort sett i ett da.
Gammel 02-05-2005, 18:25   #9
Seniormedlem

spent sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,197
spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.spent er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Crazy

21-23 juli reiser vi til Kristiansand. Der blir det Kaptein Sabeltann forestilling og besøk i dyreparken.
Mulig vi reiser en liten tur på hytte (Vinstra)
Ellers har jeg jo termin 18 august så det blir nok ikke så mye mer i år....
Vi skal være der fra 22-25. Vi sees Johannes gleder seg mest til å se Kardemommeby han da. Lurer litt på om han kommer til å tørre å se på Kaptein Sabeltann. Når skal dere se på? Vi skal se på lørdagen tror jeg.

spent er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 19:26   #10
Tidligere bruker
Gjest

Her var det mange ferieplaner allerede!

Vi har ikke alle planene i boks enda. Det jeg vet er at morfar, jeg og Fride reiser til Vestlandet etter navnefesten til Fride. (Håper jeg rekker å være i Oslo den 23. juni, men er veldig usikker..) Da skal vi hilse på smått og stort av dem som fremdeles ikke har hilst på det nyeste skuddet på stammen. Det gleder jeg meg til. Tror at pappa også gleder seg veldig til å få være nær barnebarnet over litt tid.

Ellers skal vi ha 4 uker fri, hvorav siste uke er uken for Frides barnehagestart, så den uken blir vi selvfølgelig her. Av de tre første ukene ser det ut til at det blir en uke på hytte, enten på Tjølling eller Røros. Vi var på Tjølling i fjor og der var det kjempefint, særlig stranden på Ula:
(der var hun liten der )
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:45.