Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-11-2005, 00:15   #1
Emm
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,333
MP Rating: 0% (0)
Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.Emm har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Julekort spørsmål! Kan jeg bruke dette bilde?

Må bare spørre
Her er et bilde av nissen istedet:

Sist endret av Emm; 05-12-2005 kl 23:13.
Emm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2005, 09:31   #2
Supermedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,152
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.
Sv: Julekort spørsmål! Kan jeg bruke dette bilde?

Det var et nydelig bilde Emm av to herlige jenter. Jeg mener at du kan fint bruke dette til julekort. Deilig med et bilde som ikke er så "oppstilt" for formålet liksom

Trekløveret

Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2005, 10:37   #3
Supermedlem

even-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 497
even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.even-mor har mye å være stolt av.

Helt herlig bilde, jeg synes også at du fint kan bruke dette bilde. Kan jo altids få kortet julete med f.eks å bruke rødt omslag (kort som du setter bilde i) eller lignende.
Gammel 20-11-2005, 10:37   #4
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,092
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Absolutt, syns de fleste bilder kan brukes som julekort.
Gammel 20-11-2005, 14:12   #5
Supermedlem

Sjøstjerne sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,433
Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.

Absolutt! Det er kjempefint! Begge jentene er nydelige på bildet

og snø/ nissseluer trenger IKKE være med!
Minstebror ble født 30. juli 2008

Sjøstjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2005, 14:27   #6
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,754
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes det var kjempefint! og jeg er for noe som ikke ALLE andre sender for det er så kjekt å få!

http://www.sloganizer.net/en/

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2005, 20:10   #7
Supermedlem

flower sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 932
flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.flower har mye å være stolt av.

Ja. Det var nydelig. Personlig synes jeg det fort blir litt for julete. Artigere å se bilder der modellene er seg selv, synes jeg.

Vi skal bruke et bilde av oss alle 4 fra i sommer til julekort. Det er et fint fotografi, men ikke noe julete...
Gammel 22-11-2005, 00:44   #8
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Skikkeli nydeligt!

Synes du kan bruke det ja
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 10:05   #9
Supermedlem

Trampoline sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: I Nord
Meldinger: 1,196
Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.Trampoline er fantastisk mot andre.

Selvfølgelig kan du bruke det Synes det var kjempefint
Gammel 22-11-2005, 15:40   #10
Supermedlem

Gry76 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 550
Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.Gry76 har mye å være stolt av.

Go for it! Nydelig bilde av nydelige barn!

Gry76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:06.