Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-12-2006, 10:32   #1
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,744
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Julestrømpe

Jeg lurer på om januar-mars 04 gjengen (og eventuelle søsken) får julestrømpe på juleaften. Og hva dere putter i strømpene.

Ungene her får julestrømper (verken jeg eller sambo er vant til det, men syns det er koselig for ungene å få). I år har vi kjøpt en "barne tv pose" til dem hver som vi skal putte i, Kaptein Sabeltann julehefte til dem hver og tannbørster Jonathan ønsker seg tannbørste i julegave sier han, så da tenkte jeg at det skulle han jammen meg få Fant noen med motiver i fra "Cars" og jeg tenker det vil falle i smak Skal vel også putte oppi noen mandariner eller anna frukt.
Gammel 13-12-2006, 10:49   #2
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Julestrømpe

Vi er ikke vant med julestrømpe så vi har ikke snakket så mye om akkurat det. Høres jo koselig ut, men har ikke kommet på det liksom. Er det julaften eller 1. dag de får den?

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 11:06   #3
Supermedlem

Hege M sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 878
Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.

Klart man må ha julestrømpe

Jeg har fått det av mammaen i alle år, og får det fortsatt Forskjellen er at nå ligger det Tommy og Tigeren til meg, og en marsipangris til mannen og meg hver.
Ungene har også fått av mimmi, men jeg vet ikke hvordan det blir i år. Uansett så får de av oss hvis Mimmi ikke sender. Det blir blad og litt julesnop.

Strømpa blir i stede for annen pakke på kalenderen julaftens morgenen
Gammel 13-12-2006, 11:08   #4
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Sted: Tromsø
Meldinger: 5,744
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

Ungene får det etter frokost på juleaften (vil gjerne at de skal ha spist frokost før de begynner å stappe snop). De får også pakke i kalenderen sin den dagen (1 DVD på deling).
Gammel 13-12-2006, 11:09   #5
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 4,537
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har ikke noen julestrømpe, men nå ungene kommer ned på morgenen på julaften så ligger det bestandig en julegave til hver av dem under juletreet som åpnes da.
Gammel 13-12-2006, 11:23   #6
Seniormedlem

betters sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 2,251
MP Rating: 100% (2)
betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.betters har en strålende fremtid.

Jeg er ikke vant med julestrømpe..
Mulig hun får i år.. Er jo en koselig tradisjon da
Gammel 13-12-2006, 11:32   #7
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Ja de 2 äldsta får julestrumpa.

Vi har köpt varsin DVD till dem, varsitt julehefte och så litt gott att smaska på...
Gammel 13-12-2006, 11:58   #8
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er vant med strømpe hjemmefra ja. Fikk alltid godteri oppi til å kose seg med med alle tegnefilmene på morrakvisten.

Men vi har jo aldri feiret jul hos oss selv etter at Victoria kom, så hun får nå strømpe sammen med meg eller da... altså hos mormoren eller farmoren. Første jula lå vi hos svigers, så da hang hennes strømpe sammen med og min, og da var det litt godt + en dvd.

Ifjor lå vi hos mamma og jammen var det ikke en strømpe til henne der også. Godteri + en leke. I år skal vi ligge hos svigers igjen, så blir spennende å se om nissen klarer å holde styr på hvor vi er

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 12:05   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Her er det julestrømpe på begge to om morra'n til alle tegnefilma...

Det har jeg vokst opp med, og vil gjerne bringe den tradisjonen videre!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 12:47   #10
Seniormedlem

Jannicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,181
Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.Jannicke har en strålende fremtid.

Vi har ikke tradisjon for julestrømpe. Her står godteri, frukt og blader fremme når ungene våkner på julaften. De får åpne gaven fra oss på morgenen, noe nytt å leke med når nervene er som størst.
Jannicke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:12.