Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2005, 13:09   #1
Supermedlem

KiBa sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: 78 grader nord
Meldinger: 1,399
MP Rating: 100% (4)
KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.KiBa har mye å være stolt av.
:) KiBa's tråd om LilleGull i magen..

Skulle gjort dette før, men dere vet nå meg.. Er litt treg!

Jeg er 12+3 uker på vei nå, og hadde min første legetime for 1 1/2 uke siden. Fikk en mye bedre lege nå enn sist. Jeg bestilte time hos han som er best av legene her oppe..

var med, og han prata like mye til oss begge. Det er jo VI som er gravide Han fleipa litt til oss om at det var tett mellom disse to svangerskapene, og spurte om vi visste hva prevansjon var Den legen er veldig koselig!!

Vekta da (11+1) var på 57 kg, blodtrykket var fint, og han tok ultralyd slik at vi skulle få se på vidunderet! H*n rullet rundt, sprellet med beina, og h*n vinket til oss

Formen er fin nå, har litt bekkenløsning, men det har liksom stabilisert seg noe! Og det er en bra ting... Men jeg skal likevel gå ned i stillin fra 1 nov, for da kan vikaren min starte. Da blir det 50% hjemme Da skal jeg ha Mina hjemme en dag i uka, pluss at hun får mye kortere dager de dagene jeg er hjemme. Hvis jeg skal ha henne hjemme hele tiden jeg er hjemme, så blir det faktisk mindre slitsomt å være på jobb...

KOmmer tilbake med mitt første magebilde snart

Og storesøster Mina ,født 3 september 2004
KiBa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 13:13   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: KiBa's tråd om LilleGull i magen..

Så koselig tråd
Gammel 01-10-2005, 13:18   #3
Supermedlem

Mokka-mor sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Nordland
Meldinger: 1,011
Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.

Så bra med en koselig lege. God oppfølging er viktig. Blir helt babysyk her jeg sitter å leser Men vi er enige om å vente til mai-juni, for da blir det ett 2007 barn

Blir spennende å følge dere under svangerskapet. Håper det går fint videre. Blir nok deilig å være hjemme i 50% og at du får tid sammen med Mina + tid til deg selv. Masse lykke til videre
Gammel 01-10-2005, 13:37   #4
Seniormedlem

litjpia sin avatar

Sted: trønderveitj
Meldinger: 1,843
litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.

å så koselig å lese om!!

lille gode attpåklatten vår...
litjpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 15:00   #5
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 2,493
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å få litt oppdateringer !

Ble litt misunnelig på legen din som tok ultralyd, det skulle jeg gjerne hatt og !

Masse lykke til fremover KiBa, håper bekkenet holder seg stabilt !

Gleder meg til magebilder!!
Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 15:03   #6
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,400
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Ååååå! Gleder meg til magebilder!!!

Og til videre oppdateringer!!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 15:11   #7
Seniormedlem

Møøse sin avatar

Meldinger: 2,360
Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.Møøse har et ubeskrivelig bra rykte.

Du verden! DU også, KiBa??
Gratulerer!
Termin når?
Gammel 01-10-2005, 15:59   #8
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 2,390
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

-abonnerer her også....-

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 20:35   #9
Veteranmedlem

*non-stop* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,542
*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.

Så koselig

*non-stop* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2005, 21:28   #10
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,020
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.

Alltid like hyggelig med gravidtråder,så jeg må abbonere på denne også

(Skulle nesten ha laget en egen viktigtråd der man kunne lagt gravidoppdateringene ...eller var det en dum ide?)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:47.