Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-01-2006, 00:00   #1
Seniormedlem

Tittei sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,617
MP Rating: 0% (0)
Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.
Kiropraktor

I dag har mor vært hos knekkemannen, og han knakk skikkelig
Tenke skremme meg slik at. Det knaka så jeg skvatt til og . Måtte le litt etter på da, for jeg vet ikke om jeg skrek fordi det var vondt eller fordi jeg skvatt.
Mor har visst pådratt seg en liten vridning i ryggen som gjør ganske så vondt når man sitter. Merket klar bedring med en gang etterpå helt opp til skuldrene, akkurat som om noe løsnet. Nå i kveld har det påtatt litt igjen, men jeg skal til ny behandlig i morgen, så da satser vi på nybedring da.

Han lurte forresten på hvorfor jeg hadde gått så lenge med dette, for det hadde visst satt seg en betennelse i korsryggen.

Skjønner ikke at det å dra slappe, vrange nesten 2åringer opp fra gulvet stading vekk kan være så belastende for ryggen.

Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004

Tittei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2006, 01:31   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Re: Kiropraktor

Det var nok mest skvetting, det er stort sett ikke vondt å gå til kiropraktor, jeg er der ganske ofte og jeg synes det er ganske behagelig jeg.
Men jeg synes så absolutt han burde sagt det til deg først, de pleier å si det, de knekke lydene er helt ufarlig nemlig.
Jeg har sånne vridninger støtt, og noen små prolapser innimellom, kjeeempe behagelig.
Og jeg skjønner heller ikke helt hvorfor nei..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2006, 12:33   #3
Veteranmedlem

pillen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,064
MP Rating: 0% (0)
pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.pillen har mye å være stolt av.
Sv: Kiropraktor

Betennelse i korsryggen ja... høres ikke godt ut. Og det kan nok ikke h vært godt å gå med det så lenge heller. Får håpe knekkemannen får bukt med trøbbelsene (Håper jeg selv aldri må til kiropraktor for det hørtes ikke noe særlig ut hehe)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:29.