Kjære maidamer! Looong time no see!
|
|
Hei jenter! Tusen takk for trivelige ettårshilsener fra dere til Kirvil! Jeg har ikke akkurat vært her inne mye de siste ukene,- ærlig snakket ikke noe... Livet har blitt hektisk igjen (les: har begynt å jobbe...) Kirvil storkoser seg til dagmma sammen med storebror Sivert. Hun reagerte på adskillelsen fra heimen med et lite anfall av spisevegring,- hun klarte bare ikke å spise sammen med de andre ungene hos dagmamman. Vræling og fortvilelse! De måtte gi henne mat alene,- i fred og ro! Det gikk seg til etter en ukes tid. Tror forøvrig ikke hun lider noen nød fordi om hun får litt vegring... På 1 års kontrollen var hun 12,2 kg og 79 cm lang. Hun er helt frisk på alle vis, og jeg er utrolig takknemmelig for begge mine herlige friske unger. Vet at det er mange som har det annerledes. Mer om Kirvil: Hun har det svært travelt for tiden! Vokner 06.00, sovner 18.30- 19.00. Vokner ikke om natta. Sover 1-2 dupper alt ettersom. Spiser hva som helst, men liker foreløpig ikke vanlig kumelk! Kulturmelk derimot elsker hun. Vi har nettopp slutta med spesiell beibimat og grøt og nan til kveldskos. Slutta å puppe i april. Hun er ei glajente, men tegner til å bli ganske så bestemt hvis hun ikke får viljen sin! Hun har visst ikke tenkt å begynne å gå riktig enda, men reiser seg overalt og setter seg igjen helt kontrollert, utforsker alt og krabber etter storebror så fort som bare det. Hun sier Hei du! og Hade! og Mamma og vinker. Resten av pratinga høres omtrent kinesisk ut foreløpig. Livet er herlig!
Forresten var det deilig å begynne å arbeide igjen!!!!!!!!!!! Tenk å få spise maten sin i fred... Og Sivert sluttet med bleie i helga!!!! (kun nattbleie nå)Håper altstår bra til med resten av maidamene også!
Stooor klem til dere alle, og grattis til alle som har hatt og snart har bursdag i klubben vår!!!
|